Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal du ha.

 

Såklart, feriesenk er nok det nye som er kommet for å bli! Som du ser på både modbildet og av hvordan bilen er nå:usa: Men er nok ikke veien jeg kommer til å gå uansett, da det begynner å bli så vanlig for tiden, synes jeg. Nesten litt oppbrukt da bilen din har hatt det stuket siden det jeg kan huske:)

 

Når gewinden kommer på blir det nok slutt på ferisenkstuket, tenker jeg:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, min nekter å gi slipp på det uansett om jeg har senkefjærer eller gewinde. Den sank mer bak enn fremme, så får vel skru litt mer fremme til neste år ellerno.. :)

 

Men gleder meg til å se prosjektet ditt fremover.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du gjør det:)

 

Rart med det. Sigen i ræva før du hadde gewinde, og fortsatt sigen etterpå. Hehe. Men som navnet tilsier, så er det ikke verre enn å jekke opp og skru av hjula og skru litt så får du fort jevn høyde igjen:) Blir straks litt penere det, igrunn.

 

EU-kontroll blir forøvrig bestilt i morgen. Har vært syk siden Lørdagen så har ikke orket å stresse no særlig med bil i det hele tatt. Lønninga gikk visst bort fortere enn jeg trodde også, så da må jeg låne litt av Mamma til neste lønning, så alle papirer ol blir i orden:)

 

Også en som skal se på den andre 16v'en min så fort jeg blir i form igjen, så om det blir salg av den, så får jeg straks finansiert noen mer skøyale ting til denne 16v'en. Isåfall blir det felger som står som førsteprioritet.

 

Scmidt TH-line vet jeg hadde vært noe:

TH-Line-3-tlg-14_11E56E0F52C1E2498EB555D21E8F4C4B.jpg

 

Vet om noen til salgs i 8 og 9x14. Krysse fingrene for bilsalg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått sett litt mer nøye på tråden din, tror det her blir ganske fett jeg! th line skulle jeg også hatt om jeg valgt litt mer classic preg over mk2en min. blir spennende å se hvordan dette blir fremover. keep it up ;)

 

g2jerre_1.jpg

 

g2andyl_4.JPG

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

 

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår