Gå til innhold

Tråden om prosjektet mitt..

Ranger emnet


SpeedWell

Anbefalte innlegg

  • Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!!

 

det ble bra prosjektet ditt til slutt frøken speedwell:P

seriøst, det ble bra altså:)

 

 

men, ser deg i speilet da...du blir jo liggenes etter meg;)

 

jeg skal tipse bilsport om deg jeg, du har en veldig nice look på bilen din, ikke ofte man ser dette altså:)

 

stå på:)

 

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se og lær du pinky!

 

er langt ifra så framtung som du tror...kjør en først du før du kan påstå noe..det er ikke akkurat stor forskjell.

 

Terje.

 

 

 

Originally posted by Sonick

Ikke sikker på at du drar fra han. Kanskje litt på lagstrekka - men hjelper ikke det når du fortsetter rett frem i første sving med den fremtunge saken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Se og lær du pinky!

 

er langt ifra så framtung som du tror...kjør en først du før du kan påstå noe..det er ikke akkurat stor forskjell.

 

Terje.

 

 

 

 

Et spørs : Hvor mye veier Golfen din med VR6 motoren ? mk3 er vel 1280kg + fører eller.noe... !?

 

og angående mk2 og vr6 sine kjøreegenskaper har vel vært kommentert 1000x her på forumet :rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

Et spørs : Hvor mye veier Golfen din med VR6 motoren ? mk3 er vel 1280kg + fører eller.noe... !?

 

og angående mk2 og vr6 sine kjøreegenskaper har vel vært kommentert 1000x her på forumet :rolleyes:

 

Kommentert ja, men av hvem?

 

Noen som vet hva de snakker om, eller noen som bare mener det pga at de har hørt det av andre, eller at det er den vanlige kommentarer når man diskuterer Golf 2 med VR6's egenskaper i motsetning til en annen Golf 2?

 

6'ern er sikkert litt tyngre enn en vanlig 4'er, MEN det går ant å kompansere på et vis. Flytte batteri bak, osv..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fylle opp med anlegg og sånn baki, så blir bilen uansett så tung at før du har oppnådd den vektfordelingen du vil ha, så blir du tatt av g60 er og kanskje småtukla 16v er. Turbo veier jo ikke så mye i tillegg da. Hehe. Men joda, er super sexy med vr6 under huven, og lyden av dem er og digg, så all respekt til dere som kjører med den store klossen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Kommentert ja, men av hvem?

 

Noen som vet hva de snakker om, eller noen som bare mener det pga at de har hørt det av andre, eller at det er den vanlige kommentarer når man diskuterer Golf 2 med VR6's egenskaper i motsetning til en annen Golf 2?

 

6'ern er sikkert litt tyngre enn en vanlig 4'er, MEN det går ant å kompansere på et vis. Flytte batteri bak, osv..

 

er vel kommentert av seriøse vag folk her på forumet , og er vel generell kjøreegenskaper det er snakk om...

og at bilen blir litt framtung i en mk2 er det vel ikke tvil om..

en kamerat her en orginal mk3 vr6 og han klager at "rævå" ikke følger bilen... og det må jo bli ennå værre i en mk2.....

men men..

kunne godt hatt mk2 vr6 eg.... (men er garantert at innen 5 poster så er det en eller annen som skriver "bytt heller til 1.8 T")

:cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

er vel kommentert av seriøse vag folk her på forumet , og er vel generell kjøreegenskaper det er snakk om...

og at bilen blir litt framtung i en mk2 er det vel ikke tvil om..

en kamerat her en orginal mk3 vr6 og han klager at "rævå" ikke følger bilen... og det må jo bli ennå værre i en mk2.....

men men..

kunne godt hatt mk2 vr6 eg.... (men er garantert at innen 5 poster så er det en eller annen som skriver "bytt heller til 1.8 T")

:cool:

 

Jeg ville heller byttet til 1,8 T...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår