Gå til innhold

Tråden om prosjektet mitt..

Ranger emnet


SpeedWell

Anbefalte innlegg

Hvis det er noe trøst,så har jeg også vært plaga med den buzzern,men finner ikke ut hva som feiler,da det er plenty olje,og alt ser greit ut.. Buzzern følger heller ikke noe fast mønster,annet enn at den biiiiiiiper enkelte ganger når man holder fast,høy fart,og gjør noe drastisk,som å gire ned å gi full spiker for eksempel.. Sist gang den sa fra var når vi var på vei over fjellet opp mot Mo i Rana og Sommertreff.. Får frysninger hver gang,og bråstopp for å sjekke at alt er som normalt!

 

Hos meg kutter den faktisk strømmen til stereo'en,vet ikke om dette er normalt,men jævlig genialt,hører den vertfall da!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwgolf2

two thumbs up! lookin good!

men tenk og ÜBER den ville blitt med lakkerte små fangere med chromelister da!!! serriøst!

sikker på at det er utelukket?? ;)

 

Definitivt, det blir så stilkræsj med resten av bilen at det er helt tullerusk..

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ikke denne trykk sensoren på høyre side av motoren - på toppen. Dra av ledningen å sett denne til gods ( jord ) forsvinner da pipingen er det føleren. Gjør den ikke det er det noe i ledningsnettet.

 

Går ut fra at alarmen ikke er reel :rolleyes:

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oljebytte hjalp ikke, så nå er det vel ut med motoren igjen. Bytte veiv og rådelagre, det er kjekt det. Spesielt når sola skinner og bygatene fylt av teens.

 

Var det nå jeg skulle sette inn lavkomp audi stempler også slenge på ei snurre.. nei.. huff, nå har jeg vært for mye ute i sola...

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Oljebytte hjalp ikke, så nå er det vel ut med motoren igjen. Bytte veiv og rådelagre, det er kjekt det. Spesielt når sola skinner og bygatene fylt av teens.

 

Var det nå jeg skulle sette inn lavkomp audi stempler også slenge på ei snurre.. nei.. huff, nå har jeg vært for mye ute i sola...

 

Om du venter 2 uker så skal du få hjelp :-)

 

bra du ikke har 81mm stempler da sverre, og snurra lar du ligge i fred mens jeg er på ferie! ;))

 

det ååårner sæ.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f**n! Nice golf! Nydelig farge, nice finish! Nå mangler bare helkromma\forgylt vr6 under panseret, med z-engineering kompressor og NOS... :D Syns ikke det ble sad-look, mer relaxed, ala la lowridere o.l.. Ser ut som bilen tenker "I`m to cool to care" liksom..

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår