Gå til innhold

Thoftes Golf lll Prosjekt

Ranger emnet


thofte

Anbefalte innlegg

hoii! pen bil =0) tror dette er den peneste, hvite golfen jeg har sett pr. dags dato..som er orginal lakket ! Ser ut som du har noen gode planer! g00d løkk!

 

Alltid hyggelig å få slike tilbakemeldinger, og kan vel ikke si noe annet i retur enn at bilen din er nydelig!

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg G4-girkule, etter å ha lest gjennom DIY'en til Marvil.. Men er litt usikker (som vanlig) på en ting, han skriver: "6. Fest mansjetten rundt plastikkramma i midtkonsollen, og tilpass denne slik at den sitter pent og jevnt."

Noen som kan forklare hvordan den festes? Høres kanskje litt dumt ut, forstår bare ikke helt hvordan den skal festes i den ramma?

Og, er Kula og mansjetten 1 del, eller er de hver for seg? Ca. pris? :)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strikk rundt mansjetten nederst, så du trer bare den rundt ramma som står i midtkonsollen, og vips er den festa. Det som står med tilpassing i DIY'en, er bare å dra/snu litt på mansjetten slik at den står pent på, og ikke skeivt og slikt. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om G4 GTI girkula passer?

 

1860ep111li5.th.jpg

5speedshiftrod200x318or3.th.jpg

 

"These shift knobs came equipped in all sport model Golf´s in Europe, they feature the silver top piece, leather wrapped handle, full leather boot with black stitching and a polished lower trim.

 

Fitting applications include all Mk4 Golf´s, Bora´s, Passat´s and New Beetle + Polo. A quick install for a sport style look.

 

Note! This is a real OEM VW part not an imitation or replica, comes brand new with original guarantee."

 

Synes kanskje den er enda stiligere enn den vanlige G4 kula.. Og ifølge TM Tuning passer den alle 4'ere, da bør det vel være samme festemekanisme som på den vanlige G4 kula?!

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det skal være samma fester, men mener den koster rundt 2500 hos Møller.

Skulle egentlig ha den på min, helt til jeg hørte prisen. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sinnsyk pris da! Hos VW forhandlern skulle jeg få den vanlige G4 kula til 504 kr + 10% rabatt (you do the math lissom:D), mens på TM Tuning skulle de ha 82 "bucks" for GTI kula.. Det blir sånn ca. 540 kr + at det står: "Note! This is a real OEM VW part not an imitation or replica, comes brand new with original guarantee."

Nesten så jeg ikke kan la være å kjøpe den da! Hehe:)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klart å koke sammen noen nye spørsmål til dere litt kunnskapsrike :)

 

Skal jo ta å fikse meg tåkelys og ny bryter med to hakk siden jeg har den med bare ett nå, men det store spørsmålet som slo meg når det kom til DIY'en var som følger: Er det trukket ledningsnett til den "svarte boksen" fra før av?

 

Siden alle "kontaktene" er plugget i på denne siden, regner jeg med at det er trukket ledninger til tåkelys til akkurat dette punktet (selv om jeg har den bryteren med ett hakk?)

dsc00202ye0.jpg

 

På andre siden av den "svarte boksen" er det noen ledige kontakter.. Så hvis jeg har forstått dette riktig er det her jeg skal koble i kabelsko?! Ergo, det er BARE fra dette punktet og ned til tåkelysene jeg trenger å trekke ledninger osv?

dsc00204gt3.jpg

 

 

Hehe, ble litt mye forklaringer og spørsmål.. Men men :fatality:

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår