thofte Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hoii! pen bil =0) tror dette er den peneste, hvite golfen jeg har sett pr. dags dato..som er orginal lakket ! Ser ut som du har noen gode planer! g00d løkk! Alltid hyggelig å få slike tilbakemeldinger, og kan vel ikke si noe annet i retur enn at bilen din er nydelig! Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jeg syns du mangler bare en ting (til å begynne med) nemlig SENK! Er på utkikk etter en dreiser selv som skal moddes mye, men se veldig orginal ut ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg G4-girkule, etter å ha lest gjennom DIY'en til Marvil.. Men er litt usikker (som vanlig) på en ting, han skriver: "6. Fest mansjetten rundt plastikkramma i midtkonsollen, og tilpass denne slik at den sitter pent og jevnt." Noen som kan forklare hvordan den festes? Høres kanskje litt dumt ut, forstår bare ikke helt hvordan den skal festes i den ramma? Og, er Kula og mansjetten 1 del, eller er de hver for seg? Ca. pris? :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Det er strikk rundt mansjetten nederst, så du trer bare den rundt ramma som står i midtkonsollen, og vips er den festa. Det som står med tilpassing i DIY'en, er bare å dra/snu litt på mansjetten slik at den står pent på, og ikke skeivt og slikt. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takk :thumb Da blir det vel en tur til VW forhandleren snart (venter spent på lønning osv)! :D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Noen som vet om G4 GTI girkula passer? "These shift knobs came equipped in all sport model Golf´s in Europe, they feature the silver top piece, leather wrapped handle, full leather boot with black stitching and a polished lower trim. Fitting applications include all Mk4 Golf´s, Bora´s, Passat´s and New Beetle + Polo. A quick install for a sport style look. Note! This is a real OEM VW part not an imitation or replica, comes brand new with original guarantee." Synes kanskje den er enda stiligere enn den vanlige G4 kula.. Og ifølge TM Tuning passer den alle 4'ere, da bør det vel være samme festemekanisme som på den vanlige G4 kula?! Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Mener det skal være samma fester, men mener den koster rundt 2500 hos Møller. Skulle egentlig ha den på min, helt til jeg hørte prisen. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Det var en sinnsyk pris da! Hos VW forhandlern skulle jeg få den vanlige G4 kula til 504 kr + 10% rabatt (you do the math lissom:D), mens på TM Tuning skulle de ha 82 "bucks" for GTI kula.. Det blir sånn ca. 540 kr + at det står: "Note! This is a real OEM VW part not an imitation or replica, comes brand new with original guarantee." Nesten så jeg ikke kan la være å kjøpe den da! Hehe:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 er det ikke 4 gir på bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jo =// men spiller det noen rolle? Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 4 gir på en golf 3? Rareste... trodde alle hadde 5 jeg Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 4 gir på en golf 3? Rareste... trodde alle hadde 5 jeg Billigste CL med 1.4 liter hadde jo ikke servo en gang da :notin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 h0h0, servo har jeg HELDIGVIS =P Men festene er vell de samme uansett om det er 4 elr 5 girs?! Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Festene er vel like, er bare at kula på bildet har symbol for 5 gir.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Da har jeg klart å koke sammen noen nye spørsmål til dere litt kunnskapsrike :) Skal jo ta å fikse meg tåkelys og ny bryter med to hakk siden jeg har den med bare ett nå, men det store spørsmålet som slo meg når det kom til DIY'en var som følger: Er det trukket ledningsnett til den "svarte boksen" fra før av? Siden alle "kontaktene" er plugget i på denne siden, regner jeg med at det er trukket ledninger til tåkelys til akkurat dette punktet (selv om jeg har den bryteren med ett hakk?) På andre siden av den "svarte boksen" er det noen ledige kontakter.. Så hvis jeg har forstått dette riktig er det her jeg skal koble i kabelsko?! Ergo, det er BARE fra dette punktet og ned til tåkelysene jeg trenger å trekke ledninger osv? Hehe, ble litt mye forklaringer og spørsmål.. Men men :fatality: Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg