Gå til innhold

Thoftes Golf lll Prosjekt

Ranger emnet


thofte

Anbefalte innlegg

Takk Burny:)

 

Er helt enig med deg angående 45 i profil, tror også det blir best. Og har ikke tenkt å ha demperne helt i bånn nei, er en type veistandard her oppe som ikke tillater det:rolleyes:

 

Da blir det å kjøpe senterringer imorra, er noen måneder igjen til sommer og sol, men er jo kjekt å være tidlig ute:P

 

Golf-treff hadde vært utrolig kult! Har ikke ordnet meg noen spesiell ferie i år, men noe må jeg jo unne meg! Kanskje bare i planleggingsstadiet enda, men hvor og når? :)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk Burny:)

 

Er helt enig med deg angående 45 i profil, tror også det blir best. Og har ikke tenkt å ha demperne helt i bånn nei, er en type veistandard her oppe som ikke tillater det:rolleyes:

 

Da blir det å kjøpe senterringer imorra, er noen måneder igjen til sommer og sol, men er jo kjekt å være tidlig ute:P

 

Golf-treff hadde vært utrolig kult! Har ikke ordnet meg noen spesiell ferie i år, men noe må jeg jo unne meg! Kanskje bare i planleggingsstadiet enda, men hvor og når? :)

 

Jess, Dato aner jeg ikke. Men hvis det kunne vært aktuelt for deg og kommet, så kunne vi sikkert fått til en Dato for treff. Hvis du må planlegge etter det mener jeg:)

 

Blir vel i Oslo området, evt. litt opp mot Hamer eller noe..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, Dato aner jeg ikke. Men hvis det kunne vært aktuelt for deg og kommet, så kunne vi sikkert fått til en Dato for treff. Hvis du må planlegge etter det mener jeg:)

 

Blir vel i Oslo området, evt. litt opp mot Hamer eller noe..

 

Det hadde vært kjempefint, er klar over at det er litt tidlig, men skal i army'en en gang i sommer så ting må planlegges litt ja:)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, Dato aner jeg ikke. Men hvis det kunne vært aktuelt for deg og kommet, så kunne vi sikkert fått til en Dato for treff. Hvis du må planlegge etter det mener jeg:)

 

Blir vel i Oslo området, evt. litt opp mot Hamer eller noe..

 

Hamar du liksom, akkurat som Marvil skal få spesial behandling :P

 

Ang tid og dato, så ser vi det ann litt, håper jo at mange kan komme, hadde vært fint med de fleste her fra forumet :)

 

Blir tøft med RS felgene :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, tror også det blir tøft:) Men er smertelig klar over at mange har de, men når RS4 er både drømmebil og drømmefelg er det ikke så mye man kan gjøre:D

 

Hehe, ja det hadde vært utrolig kult om mange fra forumet kom, det er ikke sånn at det haster å vite tid og dato, men er jo alltid kjekt å være tidlig ute i planleggingen:)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamar du liksom, akkurat som Marvil skal få spesial behandling :P
Haha.. :D

Jeg støtter Hamar eller Lillestrøm ellerno..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!:)

 

Tror dette blir nice med senk! Tror faktisk jeg ville gått for 45" profil og kjørt litt "komfort" med de felgene. Tror det hadde blitt litt stivt og rart med 40" på 16" felger, hvis du ikke har tenkt og ha demperne heeelt i bånn da:)

 

Your choice:)

 

Senteringer, de fleste er universale og koster 25kr pr.stykk på dekksjappa.

Bare dra dit, gjerne med en felg, så fikser de det fort.

 

Eneste jeg vet som har litt rare senteringer er Momo, som jeg har. Der måtte jeg ha sånne i Metall, bestilt fra Momo.

Men som sagt, dette fikser de!

 

Blir bra dette, kommer du på Golf-treff på Østlandet til sommeren da?:)

 

Angående det med senterringer, så stakk jeg til dekkmann idag. Diam på felgene er 57,1, dermed trenger jeg ikke senterringer:)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tok jeg til fornuft og monterte tåkelys, samt klare blinkers. Da hadde det nesten ligget bortgjemt i 5 måneder:doh

 

Resultat

 

Uten lys:

dsc00780vh4.jpg

 

dsc00782ha0.jpg

 

dsc00784sb6.jpg

 

Med lys:

dsc00792mv9.jpg

 

dsc00791gz5.jpg

 

dsc00795yq7.jpg

 

Beklager for skitten bil, men er ALT for kalt her nå:P

 

Så, va tycks? :)

 

Btw, du hadde rett Burny.. Gul og grå ledning:D

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eneste som fulgte med mine var selve lyktene og blinklysene. Det kan du forresten se litt lenger bak i tråden, her. Pærer fulgte også med, med anbefaler å kjøpe silver/mercury pærer slik at det orange forsvinner helt. Kjøpte slike, men venter med å sette de inn til vinter-sesongen er over.

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk:) 2 rillers emblemfri grill ligger under senga den;P Men vil vente til jeg har fått lakkert den nederste lista. Det jeg ikke klarer å bestemme meg for, er om jeg skal gjøre det selv med spraylakk eller gjøre det proft hos et lakkfirma...?

 

Gjør det proft, eller noen som kan det med sprøyte. Koster ikke mye heller.

 

Jeg har sprayboks lakkert min, og det ble ikke særlig bra. Skal leveres til lakkering til våren alt sammen:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår