Sn0mann Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hehe, høres ut som en plan! Vann har jeg, softgun har jeg.. Har til og med 2 hunder :D :D hehe, det jeg gjorde var å finne et slags "pledd" da, også la jeg det i eddik :P For så å la det tørke inn over ca 3 dager.. Da kommer katten ikke tilbake, garantert :P men, husk å la det tørke! :D andre metoder som funker: ta katten på fersken og skrem den til helvette vekk! da kommer den heller ikke igjen.. ;) funket for en kamerat av meg.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 hehe, det jeg gjorde var å finne et slags "pledd" da, også la jeg det i eddik :P For så å la det tørke inn over ca 3 dager.. Da kommer katten ikke tilbake, garantert :P men, husk å la det tørke! :D andre metoder som funker: ta katten på fersken og skrem den til helvette vekk! da kommer den heller ikke igjen.. ;) funket for en kamerat av meg.. Du er genierklært! :pray Det med eddiken hørtes helt genialt ut! *Prøve det* :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Vell, idag virket det som jeg våknet fra en god drøm.. Av med alufelgene og på med 13" steelies... "WEEEE" !! :puke: I den anledningen pusset jeg tromlene, og malte de svarte.. Igrunn litt teit siden de ikke synes så godt med stålfelgene på.. Men det er i hvertfall bedre enn rustne! Hadde også tenkt å pusse og lakke caliperne røde, men det blir jo hvertfall teit, med tanke på de felgene jeg har på nå.. Så det får vente på seg til etter påske engang! Pusset og snart klar for litt farge: Ferdig resultat: Var så deppresiv etter at styggfelgene var satt, så jeg klarte ikke å "forevige" det øyeblikket med et bilde... :( Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ble bra med litt maling på ja. Gjør seg det. Ser ut som du har vært litt grundigere med pussinga enn jeg var - eller så var dine bare ikke like rustne:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ble bra med litt maling på ja. Gjør seg det. Ser ut som du har vært litt grundigere med pussinga enn jeg var Hehe, samma her, malte rett på uten forarbeid.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ja, det gjorde seg med litt pussing.. Men så ble jeg faktisk positivt overrasket over hvor "fine" de var, med tanke på rust. Hadde helt "blank" og fin overflate, og etter 10 minutter med stålbørsten så var de good-to-go! :D :D Gikk også sånn nogenlunde over caliperne med stålbørsten, fikk ganske så blankt og fint metall etter 2-3 min.. Hehe, gleder meg til etter påske jeg! :rolleyes: Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Hehe.. :) Ja, er jo ikke lenge til påske.. :P Men har jo litt tid å handle deler og slikt.. :) Noen planer? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hehe, har alltids noen planer! :) Sånn eksteriør messig er angel eyes i chrome noe av det eneste som kommer til å skje, men når våren kommer igjen skal det sikkert skje ett eller annet igjen.. Ellers sånn utvendig er jo klare blink/tåkelys og klare sideblinkere under vei, samt 2 rillers emblemfri grill.. Og en ny og større eksos-stuss + noe småtteri. Står forresten på forsiden :D Tenkte faktisk på å vente med å sette på dette til onkel-vinter har dratt sin vei.. Men lurer på om jeg klarer å vente så lenge ;P Innvendig er vell kanskje det "smarteste" å fikse på med tanke på sesongen som kommer.. G4 GTI girkule og armlene står høyt på listen der! :lol: Men så er det de penga, de penga.. Huff huff =P Noe viktig jeg har glemt da? :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 blir nok et spennede prosjekt dette.. :) har ikje saumfart tråden din, så fekk ikje helt med meg om du fekk svar på sp.målet ditt om tåkelysa. ledningsnett er lagt opp for tåkelys, å det er bare å koble seg inn på andre sida av der den grå-gule ledningen går inn, dersom du har bryter for tåkelys, eller har modifisert den uten. her er evnt. et koblingsskjema: Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei! Ahhh, takker og bukker! :) Det var jo helt ypperlig at jeg fikk bekreftet at det ligger ledningsnett der fra før av! Det var som B.T.i sa tidligere i tråden: Det høres mye mer sannsynlig ut med tanke på produksjonskostnader osv! :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ja da kom bestillingen min fra TM Tuning! :D Beklager på det dypeste de dårlige bildene.. Mobilkamera + dårlig lys + nattmodus = dårlig deal!! :rolleyes: Så nå er det vell bare å sette seg ned å vente på våren... :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Digg:D Hva ga du for tåkelysa? link til den siden? Fått tak i bryter og ser jeg.. Ny eller brukt? Blir nok bra dette, men noen felger og senk til sommeren:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hehe! Fornøyd selv også, selv om det ikke er på bilen :thumb Det settet der ga jeg 95$ for, og her er linken! :) Bryteren kjøpte jeg også ny fra TM Tuning, kosta vell 85$.. Litt over 500 spenn :) Tjaa, jeg har jo nettopp kjøpt de 15", så blir nok ikke nytt til våren. Men senk derimot! :D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Btw, på bildet til linken jeg posta, ser tåkelysa/blinkerne veldig rillete ut.. Men i virkeligheten er de helt klare og har glatt overflate.. Minner mye om de til Hella! =) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hehe! Fornøyd selv også, selv om det ikke er på bilen :thumb Det settet der ga jeg 95$ for, og her er linken! :) Bryteren kjøpte jeg også ny fra TM Tuning, kosta vell 85$.. Litt over 500 spenn :) Tjaa, jeg har jo nettopp kjøpt de 15", så blir nok ikke nytt til våren. Men senk derimot! :D Hvor mye ble det i frakt og moms da? Var jo ganske greie priser der:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg