Gå til innhold

Stoppa av snuten i går, overaska...

Ranger emnet


volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

Blitt stoppet maaaange ganger. Alltid gøy syns jeg for kommer litt ann på hvordan man tar saken selv og ;) Har jeg kjørt for fort så er det jo bare min feil :)

 

Ble stoppet med forrige volvoen min. Syns bare bilen var fin han og savnet sin gamle 245. :)

 

Hadde 2 stk politi som prøvde å gynge på ladaen min mens dem lo så dem grein. Satte seg inn i sin egne bil og dro mens dem lo :) Skjedde ikke noe mer hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi faktisk mange politifolk som er greie på den måten, og særlig en mann, han vet hvilken bil nesten alle her har, hvordan motor som står i, alt.. Og jævli grei å snakke med når han er på jobb og han og brodern er ute og råner i en av de uniformerte bilene og de har lite å gjøre :D De kommer ofte bort til der vi med bilene sitter, og blir mye sånt "pisspreik" og kule ting.. Kjempehyggelig fyr som, i likhet med broren min, er på godfot med råner- og bilmiljøet her i byen ;)

var slik alle skulle vore, hadde vertfall snuten hat meir respekt av rånerane:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var slik alle skulle vore, hadde vertfall snuten hat meir respekt av rånerane:D

 

Mm... Her har de overnevnte ganske stor respekt blant rånerne =) Kamerater og sånt kommer bort og sier til meg at broren min er jævli grei, og at de vil bli stoppa så vil de liksom bli stoppa av han.. :p jeg blir like satt ut hver gang :P

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm... Her har de overnevnte ganske stor respekt blant rånerne =) Kamerater og sånt kommer bort og sier til meg at broren min er jævli grei, og at de vil bli stoppa så vil de liksom bli stoppa av han.. :p jeg blir like satt ut hver gang :P

ja er ingenting som er artigere en kjekke snuter.

har 2 stk her som går an å prate fornuftig med,

dei andre er slike høyt på strå (idioter)

 

han eine som går og prate med:

sto og drakk ofentlig foran han uten han sa noe:)

men kan jo vere for han prøvde å forhandle med meg i fulja:lol:

solgte noen trilledunker til boss...

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår