Gå til innhold

Stoppa av snuten i går, overaska...

Ranger emnet


volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

Ble stoppa av snuten i natt ved 12 tia..

Lå etter meg og råna i 1,5mil... Kom til 40 sona i degernes så går blålysa på.

Fesen tenker jeg, nå har jeg sikkert kjørt bittelittegranne for fort..

Han kommer bort og skal se på lappen min, han ser på den i ca 5 sek før han begynner å spørre om bilen..

 

"Fine felger da" "Er det turbomotor i den? Det er tøft" "Går den bra?"

Ble helt sjokkert.. Han skulle bare se på bilen min..

 

Så begynte han å grave etter hvor han kunne finne fanzye felger til 850n sin og om det gikk ann å få noe mere fres ut av den...

Det er sånn snuten skulle vært....

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har opplevd det samme flere ganger selv..

En gang stod jeg, colli, christinev40t4 og noen folk på benseren.

Det var etter vi hadde kjørt fra Voss..

 

men, ja, så kom polisen i bilen sin.. Stoppet, gikk inn på benseren, så kom de bort og spurte Colli om det var hans bil (pekte på min bil).

 

Jeg snudde meg vekk og plystret, hehe.. neida, men. Han spurte om vi mekket mye, etc. Sa han var volvo-fan.. Han hadde lyst på en litt eldre volvo.

 

Fins en del greie folk, men det fins også idioter!!

Som feks. en annen "tjenestemann" som ikke brukte blinklys.

Så sier Colli til han: "husk å bruk blinklys".

 

Han klikket helt "Er det meg du snakker til?! Håper for din skyld at du snakket til kompisen din!".

 

Ja, offentlige "tjenestemenn" er ikke alltid serviceinnstillt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet på en fest med mine to tremenninger (tvillinger). Begge var godt gift og jeg ble sittende å snakke med ektemennene. Det viste seg at begge mennene var politi i Bergen. Kanonartig å få litt "inside" informasjon. Disse hadde over middels bilinteresse og vi snakket mye bil, fart, fartsgrenser.

De fortalte at noe av det gøyeste var å skremme slik som trådstarter ble utstatt for (følging, blålys og stoppe for å pisspreike).

De gjorde det ikke bare på kødd, men på den måten fikk de tatt noen stikkprøver i rolige perioder (promille, promille eller andre ulovligheter i bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LER MEG IHJEL!!! ÅSSEN BIL VAR DET?? var den er mondeo eller en litt større 4X4? såfall du har møtt på mr johansen!! hehe artig skrue han!! men kan være et SKIKKELIG rass i blandt!..

samme skjedde meg i ramstakrysset.. men da hadde jeg kjørt litt fort i 60 sona. det dobbelte egentlig. men de hadde ingen bevis så han ba meg ta det pent.. hehe kødda med dekk dim gjorde han o-.. trur de også hadde morro av og skremme. jeg var jo pissredd...

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa av snuten i natt ved 12 tia..

Lå etter meg og råna i 1,5mil... Kom til 40 sona i degernes så går blålysa på.

Fesen tenker jeg, nå har jeg sikkert kjørt bittelittegranne for fort..

Han kommer bort og skal se på lappen min, han ser på den i ca 5 sek før han begynner å spørre om bilen..

 

"Fine felger da" "Er det turbomotor i den? Det er tøft" "Går den bra?"

Ble helt sjokkert.. Han skulle bare se på bilen min..

 

Så begynte han å grave etter hvor han kunne finne fanzye felger til 850n sin og om det gikk ann å få noe mere fres ut av den...

Det er sånn snuten skulle vært....

 

Jaggu, hadde fleretallet av snuten vært som han, så hadde det ikke vært noen sak :)

 

Ikke hver dag en treffer på sånne folk i tjeneste gitt, snarere tvert imot...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor desverre et sted der det ikke finnes slike politifolk.. Faens Asker.!!!

Blir jeg stoppe er det kun fordi ditt og datt.. "Du burde ta av sotinga på siderutene forran" Når jeg kjører i porsgrunn vinker dem bare og smiler.!!

Kjører du etter kl 11 her så er du garantert for å bli stoppet.. Uansett om du kjører i fartsgrensa eller ikke.. RÅNA biler i asker/bærum funker bare ikke.!!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi faktisk mange politifolk som er greie på den måten, og særlig en mann, han vet hvilken bil nesten alle her har, hvordan motor som står i, alt.. Og jævli grei å snakke med når han er på jobb og han og brodern er ute og råner i en av de uniformerte bilene og de har lite å gjøre :D De kommer ofte bort til der vi med bilene sitter, og blir mye sånt "pisspreik" og kule ting.. Kjempehyggelig fyr som, i likhet med broren min, er på godfot med råner- og bilmiljøet her i byen ;)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår