Woundz Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hehe, men er jo ikke bare nøkkelen som er problemet da;) Sett at jeg på en eller annen måte glemmer kupelys eller noe sånt på. Men dette får jeg se litt på. Går jo kanskje ann å sette på en lås bak skiltet, av den litt eldre typen? Bare så den er en nødløsning. Takk for det:) Håper jeg klare å gjennomfør planene mine i vinter i allefall. Selv om jeg har kjøpt meg en annen bil som jeg regner med blir et bra pengesluk.:rolleyes: Hehe, hmm.. skjønner ikke helt problemet ditt men :P Du har jo på kupelys når bilen er opplåst, og når du låser så skrur det jo av seg selv..? hehe.. Har aldri brukt nøkkelhullet på bakluka(den gang jeg hadde det) og aldri hatt behov for å hatt det, etter vi sveiset luka mi :) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Høres spennende ut de planene dine. Hadde jeg vært deg tror jeg ville ha lakkert de nedre gitterene i fangern i bilensfarge og bare beholdt grillen sort siden du da har sort innmat i lampene,da blir fronten mye cleanere og smooth synes jeg. "Catkiller" ville også jeg selv ha droppet,hadde laget det til min forrige bil men når den ble prøvemontert så det ikke bra ut og det kler ikke en slik bil som er såpass clean som den er fra før. men keep up the good work :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Høres spennende ut de planene dine. Hadde jeg vært deg tror jeg ville ha lakkert de nedre gitterene i fangern i bilensfarge og bare beholdt grillen sort siden du da har sort innmat i lampene,da blir fronten mye cleanere og smooth synes jeg. "Catkiller" ville også jeg selv ha droppet,hadde laget det til min forrige bil men når den ble prøvemontert så det ikke bra ut og det kler ikke en slik bil som er såpass clean som den er fra før. men keep up the good work :w00t Litt usikker angående det med gitrene i fangeren. Redd det blir for cleant med de i sølv også. Så tror de blir sort til å begynne med. spørs om jeg bare må droppe catkillern da. Ettersom det er flere som er imot den..hehe :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Da har bilen blitt EU godkjent. Måtte dra på biltilsynet å få godkjente senkesette før dette gikk bra. Så ble noen ekstra turer. Men nå er i allerfall alt i orden :) Har også tatt av leppen foran, heist bilen litt og byttet hovedlyktene før vinteren. Slipper unødvendig slitasje:) hehe Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Begynner å ta litt form planene nå. Skal satse på å få gjort litt på bilen i januar, slik at den kan leveres til lakk i februar. Eneste problemet er at jeg har lite fri fremover, så har litt lite tid til å holde på. Men får prøve å ta litt de dagene det går. Er jo ikke så mange kvelder som er nødvendig for å få bilen klar da:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Blir litt usikker på hvor mye jeg skal gjøre med bilen før lakk. Har prøvd litt på photoshop på noen bilder her nå. Hva synes folk ser best ut? 1)Fjerne lister, dørhåndtak bak men spare igjen halve foran. 2)Fjerne lister, halve dørhåndtak foran/bak 3)Fjerne lister, kun selve åpnerne foran/bak Frister mest med nummer 1 til meg da. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg synes bilde nr 2 var bra jeg =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hva med å fjerne dørhåndtak på alle dører untatt sjåførdøra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Jeg synes bilde nr 2 var bra jeg =) Tror det blir det jeg går for også. Hva med å fjerne dørhåndtak på alle dører untatt sjåførdøra? Tenkt litt på det. Men tror jeg vil ha alle håndtakene. Eller begge sider foran :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 nr.2 var igrunn det som så best ut.. :P Du må si ifra om det er noe som skal være med tilbake fra US of A.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 nr.2 var igrunn det som så best ut.. :P Du må si ifra om det er noe som skal være med tilbake fra US of A.. Ja, virker som det er mange som mener det. Spørs om det blir å gå for den da? ;) Ja, skal gjøre det. Når du drar da? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 1`ern ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 1`ern ;) hehe, har litt lyst, men tror ikke det blir den. For da har jeg ville fjernet de foran også. Men det fikk jeg høre ikke ble godkjent, da det må være en åpner på minst en dør utvendig :s Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ingen regler for det, så lenge du har åpnere inni. :) I enkelte andre europeiske land, derimot, er det påbudt med et visst antall åpnere - det er derfor man ofte finner sett med 4 dører, hvor alle er cleanet utenom én. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ingen regler for det, så lenge du har åpnere inni. :) I enkelte andre europeiske land, derimot, er det påbudt med et visst antall åpnere - det er derfor man ofte finner sett med 4 dører, hvor alle er cleanet utenom én. Hmmm, hadde kanskje vært en ide å fått sjekket ut dette hos biltilsynet? Fikk høre det måtte være minst et håndtak på utsiden jeg? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg