Gå til innhold

Min 1999 Bora 1,9 Tdi

Ranger emnet


Mission

Anbefalte innlegg

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, glemte å svar her jeg. Men mener det er ca 35-40 prosent? Husker ikke helt hva det var. Men er meget lyst i allefall. Ser kanskje mørkere ut på bildet en hva det er i virkeligheten.

Bakruten h ar jeg ikke sotet enda, da jeg la på siderutene selv, men fikk ikke krympet filmen på bakruten bra nok. Kommer i løpet av sommeren, men da med noen prosent mørkere film:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å jobbe litt med stereoen igjen nå. Her er jeg igang med å lage nye sidevegger som skal i. Men det var ikke så lett som jeg trodde:(

 

DSCN1841.jpg

 

Begynner å ta litt form nå. Går litt sent med byggingen:p

Men har i allefall fått laget sidene nå da. Mangler å ta på hull til subber og rør enda. Tenkte på å ha til forsterkerne og en kondensator også, men har ikke helt bestemt meg enda. Små hull over de med lexanglass i, så bare de opplyste merkene vises tenkte jeg på. Mangler litt småtilpassing og opptrekking nå, og så må jeg finne en måte å feste de lukene på.

 

Høyre:

DSCN1844kutt.jpg

 

Venstre

DSCN1845kutt.jpg

 

Gulvet. Dette hadde jeg lagt tidligere også, men grunnet noen "feilskjær":shake måtte jeg lage en ny.

DSCN1846kutt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Festet du innstegslistene med noe spesielt? Jeg har også fått det nå, men den dobbelsidige tapen er ikke nok til at det henger skikkelig fast..

 

Noen tips?

 

Nei, festet de ikke med noe spesielt. Brukte bare den tapen som sto på, og passet på å vaske godt før jeg satte de på. Men fant ut at den har løsnet litt på den ene siden nå. Så spørs om jeg ikke må feste den bedre på et vis. Vet ikke om jeg vil bruke noe sikaflex eller no. Blir jo håpløst å få de av igjen om jeg ikke vil ha de lengre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for sist, hyggelig å hilse på deg på våler. regna kanskje med at du skulle stille ut bilen din på det treffet jeg men. bilen din var utrolig clean og pen.

 

Hei ja og takk for sist som du sa:)

Tenkte vel egentlig å stille den ut da. Men så ble det lit rot med litt bakrus søndag, og at det var så mange andre råere boraer der..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lite spennende som har skjedd her i det siste da. Fått i meg noen stereodeler

2 stk frontsett og en 4 kanals forsterker:

ATT00007-1.jpg

 

Har også montert ny spiller. Fikk denne så billig selv om den var ubrukt at jeg kunne liksom ikke si nei

nyspillern.jpg

 

Går sakte med byggingen i bagasjerommet. Lite tid til overs for tiden, men slik ser det i allefall ut nå. Mangler å strekke skaien litt bedre, og lime den rundt bassporter og der subbene er. Er også hull i sidene som jeg ikke har skjært ut skaien på enda, så det er derfor den ser litt slapp ut noen steder.

stereon.jpg

 

Ellers så blir det bestillt MS innsprøytning til Audien pluss litt småtterier denne uken, så blir ikke igjen så mye penger å bruke på boraen. Men tenkte å prøve å få litt lakk på sideskjørt og sånt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

 

hmm den spillern der, er det en kenwood dx(el noe sånt) 6027??

i såfall er det akk samme spiller som jeg har kjøpt... hihi

 

Husker ikke nummer på spilleren akkuart nå. Men det er den som er fra ifjor da. Var en bedre lyddel på den fra ifjor, selv om det er noen mm mindre skjerm, og den støtter vistnok ikke alt sammen. Men har testet den på det meste, og fungerer fint:) Greit å brenne mp3 filer på dvd. Blir jo en del sanger man får plass til da på 4,5GB

 

eneste jeg sliter med nå, er å finne en god plass å ha en front/senter-høytaler, for å få utnyttet 5.1 lyd skikkelig. I allefall greit å se film med dts lyd i bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, virker sånn ja:) Men er som du sier, bra de ikke blir helt like da. Blir vel jeg må bestille meg nytt senkesett jeg nå, ettersom det gamle begynner å bli slitent, og dermed har bilen seget litt ned, og jeg får ikke brukt bilen fordi drivakslingen og et stabstag foran kommer i kontakt:( Ingen som har vært bort i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår