Gå til innhold

Min 1999 Bora 1,9 Tdi

Ranger emnet


Mission

Anbefalte innlegg

Hadde ikke det i sett når jeg kjøpte, så jeg kjøpte den bakspoileren til 94,95 og frem til 379,95.

 

ok. men du, kunne du gjort meg en tjeneste,når du er ute el i nærheten av bilen din, måle avstanden fra der den originalleppa sitter og helt nederst på den nye leppa di,bare slik at jeg kan se om det går klar av kroken min. mål midt på da!

 

takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok. men du, kunne du gjort meg en tjeneste,når du er ute el i nærheten av bilen din, måle avstanden fra der den originalleppa sitter og helt nederst på den nye leppa di,bare slik at jeg kan se om det går klar av kroken min. mål midt på da!

 

takker :D

 

Kan gjøre det når jeg kommer hjem fra arbeid i morgen. Men den nye leppen bygger litt mer ned en den orginale ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayander: Sorry, men glemte å ta mål når jeg var hjem. Mye på jobb de siste dagene. Men skal ta det etter jeg er ferdig på jobb i morgen rundt 16.

 

Ellers har jeg sett litt etter diverse flere deler. Har kommet frem til at jeg tror jeg bestiller meg sideskjørt til 25års jubileumsgolfen. De fra en 5 dørs golf passer også på bora:

3aca_1_b.JPG

De er i glassfiber, men er så mye billigere en orginale, at jeg tror jeg vil prøve de.

 

 

Er det noen som har noen formening om bakrutespoiler på bilen? Er de fleste imot den, eller kan det gå ann?

 

Tenkte på en av disse:

53_1.JPG

f8d9_12.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayander: Sorry, men glemte å ta mål når jeg var hjem. Mye på jobb de siste dagene. Men skal ta det etter jeg er ferdig på jobb i morgen rundt 16.

 

 

f8d9_12.JPG

 

 

 

det går bra vettu, ikke noe problem. :chairshot hehehe. nei da, med bare å sende på meld det vettu så takker jeg igjen enn så lenge.

Når det gjelder bakrutespoiler så synes jeg du burde gå for den nederste av de 2,liker den best da den ligger tett eller ganske nære ruta. Personlig synes jeg det ser litt dumt ut når en plutselig har en "stjert" stikkende opp i lufta ut fra bakruta, men det er hva jeg synes.

Har foresten den som ligger lavt selv men ikke fått lakkert el montert denne enda da det skjer mer til våren:hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått rotet meg til å ta mål til deg Rayander:D Men var ikke lett å få til å måle skikkelig, da det var mørkt ute, og leppen er så rund at det er litt vanskelig å få skikkelig mål. Så tok bare litt ca-mål i hele cm jeg. Nå har ikke jeg så supre kunskaper om Paint da, men håper du skjønner hvordan jeg mente målene. De er tatt midt på fangeren der kroken vil komme:

mlpleppe.jpg

 

Kan også føye til att jeg har fått noen flere deler til interiøret:)

 

Pedaler fra audi TT. Skal ha fotstøtten også, men glemte såklart å bestille denne.

DSCN1671.jpg

 

Ny girkule med ramme. Slik at jeg kan få bort siste rest etter treverket inne i bilen:)

DSCN1670.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Du. kjøpte du bak leppa fra jettean på ebay eller fra firma i USA.. i såfall har du adressen til siden til firamet.. ?

trenger bak leppe jeg å.. biler ser så høy ut bakfra.

 

Kjøpte den her jeg=) Meget bra firma. Bestillte på torsdag tror jeg det var, og hadde pakken levert på døren på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår