Gå til innhold

Min 1999 Bora 1,9 Tdi

Ranger emnet


Mission

Anbefalte innlegg

Skal varsle om jeg skal selge de ja. Men må få de nye først. Ting tar tid. Bestillte de i juni eller noe sånt. Så ble det noe tull, og jeg ende opp med å bestille like lykter fra et annet firma av et annet merke. Lyktene er i god stand ja. Men glassene er ikke så bra. Er sprekk i begge lyktene. Ligger bilde av dette på vacn forumet. Kan legge ut her også om du vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da har jeg montert de nye lyktene. Synes ikke det ble så ille selv da. Har ikke bestemt meg om jeg skal flytte over øyelokkene enda. Får ta de av de gamle lyktene og se hvordan det blir.

DSC00120.jpg

DSC00123.jpg

DSC00124.jpg

 

Angående lyktene har jeg ikke bestemt meg enda om jeg skal selge de. Kjekt å ha de orginale også, i tilfelle jeg skulle ødelegge en lykt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
hei igjen, du et spm, den nedre leppa di, er den av glassfiber/hardplast?? har kommet over en ganske så lik en i glassfiber/hardplast. er det holdbart og åssen er passformen på den i forhold til den originale sorte plasten som sitter der?

 

Den leppen jeg har er av plast. Ikke glassfiber. Det er en orginal VAG-del til de amerikanske jetta'ene. Holdbarheten er god den, men har noen riper under da såklart, pluss at lakken har fått noen sprekker på den, da jeg har tatt nedi. Er ganske myk egentlig, så regner med det er dette som gjør det. Den orginale sorte plasten vet jeg ikke hvordan er, da det sto på V6 leppe på min ved kjøp, men den er i allefall tilsvarende som den. Passformen er meget bra, trenge ikke å gjøre noe med den, bare å sende rett til lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leppen jeg har er av plast. Ikke glassfiber. Det er en orginal VAG-del til de amerikanske jetta'ene. Holdbarheten er god den, men har noen riper under da såklart, pluss at lakken har fått noen sprekker på den, da jeg har tatt nedi. Er ganske myk egentlig, så regner med det er dette som gjør det. Den orginale sorte plasten vet jeg ikke hvordan er, da det sto på V6 leppe på min ved kjøp, men den er i allefall tilsvarende som den. Passformen er meget bra, trenge ikke å gjøre noe med den, bare å sende rett til lakkering.

 

takker så meget for svar! den jeg har kommet over er av type glassfiber så er litt skeptisk til det med tanke på at bilen er såpass lav som den er og den skurer av og til nå med originalleppa. men men, jeg får se hva jeg gjør:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye må du betale for den da?

Har du sett på:

ecstuning

Performance cafe

 

Koster ikke mange kroner i tillegg for frakt og mva. Tror jeg betalte under 3000kr for fram og bak med frakt og alt sammen jeg. Bestilte på en torsdag eller fredag, og pakken ble lever på trappen på mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye må du betale for den da?

Har du sett på:

ecstuning

Performance cafe

 

Koster ikke mange kroner i tillegg for frakt og mva. Tror jeg betalte under 3000kr for fram og bak med frakt og alt sammen jeg. Bestilte på en torsdag eller fredag, og pakken ble lever på trappen på mandag:)

 

Var på gatebil messa på lillestrøm i helga og snakket med et styling firma der og da kunne jeg få den foran til 1000 /1250,- sa han, men han måtte sjekke litt. men de har ikke den leppa bak.

 

du skal ikke tilfeldigvis bestille noe fra disse sidene du? så kunne jeg slengt meg med på lasset sammen med deg siden du har gjort det før mener jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på gatebil messa på lillestrøm i helga og snakket med et styling firma der og da kunne jeg få den foran til 1000 /1250,- sa han, men han måtte sjekke litt. men de har ikke den leppa bak.

 

du skal ikke tilfeldigvis bestille noe fra disse sidene du? så kunne jeg slengt meg med på lasset sammen med deg siden du har gjort det før mener jeg:D

 

Har ingen planer om å bestille enda nei. Men har vært inne på tanken om å skaffe meg sideskjørt. Men vet ikke om det blir fra ecstuning enda. Var meget enkelt å bestille fra ecs da. Akkurat på samme måte som å bestille fra norsk firma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det settet fra ESCtuning du har bestilt?

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=TDI&model=Jetta IV&submodel=&category=Exterior&subcategory=Body helt nederst til 472$

 

skal undersøke litt mer i morgen med det firmaet jeg kom i kontakt med,høre om de har noe eller kan skaffe noe lignende med den bakfanger leppa, vil at det skal være noenlunde likt foran og bak ellers blir det bare seende dumt ut,+ at jeg har avtagbart hengerfeste å tenke på ,det fine med den er at den stikkes/festes på bilen unnanifra og opp så jeg slipper å ødelegge profilen på det som er synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det settet fra ESCtuning du har bestilt?

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=TDI&model=Jetta IV&submodel=&category=Exterior&subcategory=Body helt nederst til 472$

 

skal undersøke litt mer i morgen med det firmaet jeg kom i kontakt med,høre om de har noe eller kan skaffe noe lignende med den bakfanger leppa, vil at det skal være noenlunde likt foran og bak ellers blir det bare seende dumt ut,+ at jeg har avtagbart hengerfeste å tenke på ,det fine med den er at den stikkes/festes på bilen unnanifra og opp så jeg slipper å ødelegge profilen på det som er synlig.

 

Hadde ikke det i sett når jeg kjøpte, så jeg kjøpte den bakspoileren til 94,95 og frem til 379,95.

Men..tenkte ikke jeg betalte så mye for fronten jeg..må se om jeg finner kvitteringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår