Gå til innhold

Min 1999 Bora 1,9 Tdi

Ranger emnet


Mission

Anbefalte innlegg

sorry OT:P

Men :

Hva gjorde dere med fjæra da, da? Etter å ha tatt vekk denne justeringsskruen altså? Bare hviler fjæra der som justerinsskruen var? eller har dere laget nye "nytt"?..sliter litt med dette selv, at man ikke får senka slik man ønsker :ratatatat

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sorry OT:P

Men :

Hva gjorde dere med fjæra da, da? Etter å ha tatt vekk denne justeringsskruen altså? Bare hviler fjæra der som justerinsskruen var? eller har dere laget nye "nytt"?..sliter litt med dette selv, at man ikke får senka slik man ønsker :ratatatat

 

Jeg tok bort justeringskruen, men har fortsatt igjen den holderen med gjenger. Slik att den holder fjæren på plass. Regner med det går ann å sette på den orginale holderen også, og are bruke fjæren som et vanlig senkesett :)

 

 

Igår var boran på service, og fikk nye ventilløftere og et hjullager. Var litt tikking i motoren på den, men nå er den borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på de H&R stagene? Kikket litt på de jeg også. Men fant ut det var like greit å handle på møller. :) Koster en del med frakt fra esc også

 

ecs har jo fraktfritt...lr tar jeg feil?hehe... mn blir billigere uansett da...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bort justeringskruen, men har fortsatt igjen den holderen med gjenger. Slik att den holder fjæren på plass. Regner med det går ann å sette på den orginale holderen også, og are bruke fjæren som et vanlig senkesett :)

 

 

Igår var boran på service, og fikk nye ventilløftere og et hjullager. Var litt tikking i motoren på den, men nå er den borte :)

 

 

jeg og tok bort justeringsskruen slik at holderen står igjen. det ble nice:P hehe... skal gåan å ta vekk holderen også ja.. hvor mye mere du kan senke kommer vel da an på hvor langt demperne kan gå ned....

 

men blir det bedre plass om jeg fjærner innerskjærmene bak? subber noe bak på store homper i fart.. blir vel bestilt ny frontspoiler når jeg kommer hjem fra kreta.. begynner å bli lei av å kjøre uten frontspoiler nå!!!hehe... jaja.. blir væl årning...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt?:p gikk fort :o hvor du har handlet denne bakleppa di forresten? :)

hvem ble ny eier? :p

 

Jepp, gikk ganske greit og selge den. Litt kjedelig å selge når den endelig begynte å bli ferdig. Men fikk for mye lyst på nytt prosjekt :op:

 

Bakleppa er handlet fra ecstuning der jeg også handlet frontleppen. Koster noen kroner i frakt men.

 

Ny eier er fra Hedmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår