Gå til innhold

Min 1999 Bora 1,9 Tdi

Ranger emnet


Mission

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, nei.. er ikke den som orker skrive for mye :P la ut noen bilder på omc forumet. men bilen blir uansett å se på lånke til helga, mulig jeg tar med corsa'n og tar noen runder med den :)

 

Okay. Hmm, så ikke bilen din på Lånke jeg. Vet ikke hvor den sto? Var jo så mange biler der...hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TakkTakk. Hyggelig med tilbakemeldinger:)

 

 

 

Du har ikke noe bilde av stagene dine?

 

Edit: Slik ser mine ut:

3908_1.JPG

 

det er akkurat de samme staga som du har der jeg og har... hvor mye har du skrudd ned på din?har 40mm gjenger igjen på sett som kan justeres ca 100mm max..mine stag er helt ned nå.. mn subber fortsatt i svinger og litt store humper.. pluss ved fullt rattutslag. til høyre(eller venstre :) ) mn får vel bare bruke penga å kaloriene på å montere R32 stag da sikkrt.. kan jo være greit å ha muligheten til å kunne justere helt ned om nødvendig:P hehe... har ca 5cm klaring nå så det vil si ca 1 cm klaring når det er justert helt ned:P hæhæ... d bli for lavt.. den er jo alt for lav nå mn digger at den er så lav.. uten styling:) vært kult å hatt ett bora tref i byen da... begynner å bli en del rundt om i trøndelag som har bora nå.. bilen er ikke noe fin i sammenligning med din og andres biler mn det gir meg pare ett lite mer knuff til å få jort noe med min da... pengene som er største problemet da kanskje:) jaja... nei, får vel bare høre på woundz å skaffe meg R32 stag. Takk igjen woundz.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er akkurat de samme staga som du har der jeg og har... hvor mye har du skrudd ned på din?har 40mm gjenger igjen på sett som kan justeres ca 100mm max..mine stag er helt ned nå.. mn subber fortsatt i svinger og litt store humper.. pluss ved fullt rattutslag. til høyre(eller venstre :) ) mn får vel bare bruke penga å kaloriene på å montere R32 stag da sikkrt.. kan jo være greit å ha muligheten til å kunne justere helt ned om nødvendig:P hehe... har ca 5cm klaring nå så det vil si ca 1 cm klaring når det er justert helt ned:P hæhæ... d bli for lavt.. den er jo alt for lav nå mn digger at den er så lav.. uten styling:) vært kult å hatt ett bora tref i byen da... begynner å bli en del rundt om i trøndelag som har bora nå.. bilen er ikke noe fin i sammenligning med din og andres biler mn det gir meg pare ett lite mer knuff til å få jort noe med min da... pengene som er største problemet da kanskje:) jaja... nei, får vel bare høre på woundz å skaffe meg R32 stag. Takk igjen woundz.

 

Mener jeg satte mine helt inn. På det korteste om du skjønner. Prøvde flere justeringer jeg også før det ble bra. Skal muligens legge om til sommerhjul i morgen om de kommer. Da kan jeg måle lengden på de slik de er nå ;)

Jeg skal også skru ned min mye. Sånn som den står nå er den heist opp ca 6-7 cm i forhold til hvordan jeg kjørte med min forrige sommer ;) Skal ned så mye som det går når jeg får på sommerhjula :) Gleder meg, for jeg liker også at det er lavt. Selv om jeg har annen leppe foran da..hehe

 

Bora-treff må vel gå ann å få til. Kom på Wheelie/Lydfabrikken 1.mai mellom 12-18 for da er det en del VAG der i allefall ;)

Regner med jeg kommer innom en tur etter klokken 15-16 et sted om jeg får sommerhjula mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Hmm, så ikke bilen din på Lånke jeg. Vet ikke hvor den sto? Var jo så mange biler der...hehe :p

 

nja, kom dit halv 11 jeg og da fikk jeg beskjed om at det var fullt.. heh... stabilt det, men de slapp jo forbi biler når vi gikk til banen igjen.. menmen, ikke at det er noe stort tap :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, kom dit halv 11 jeg og da fikk jeg beskjed om at det var fullt.. heh... stabilt det, men de slapp jo forbi biler når vi gikk til banen igjen.. menmen, ikke at det er noe stort tap :P

 

Skjønner,ja det var en del folk der ja :)

 

Fikk sommerfelgene igår.

Slenger ut noen bilder jeg tok i regnet isted. Skal slippes ned noen cm til. I allefall foran.

IMG_0045.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0047.jpg

IMG_0048.jpg

IMG_0049.jpg

IMG_0050.jpg

IMG_0051.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de der ble nice på bilen din :D men hvorfor er den så lav bak i forhold til foran ? og hva skjer med gamle felgene dine?

 

Takker:)

Er lav bak fordi den står på det laveste nå. Regner med den blir litt lavere med stereoen. Når den er satt inn skal jeg justere etter foran slik at det blir rett ;)

Er egentlig ganske jevn, vises bare ikke på bildene ;)

 

Vet ikke hva som skjer med gamle felgene. Flere som er intr i de, men de må inn til pulverlakkering før jeg selger de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår