Gå til innhold

Min 1999 Bora 1,9 Tdi

Ranger emnet


Mission

Anbefalte innlegg

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grymt :)

tenkte på eksosen ja, eller endestussene da (kanskje det er helt potte? =))

 

Endestussene laget jeg selv. Tok bare en 3" 90graders bøy som jeg kjøpte på biltema. Kappet den midt på og polerte den.

 

Og så hadde jeg en vanlig dobbeltpotte liggende fra før av, som jeg sveiset fast de nye stussene på.

Litt dårlig forklart, men håper du skjønner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benevnelse--------------Delenummer-----------pris-------

Stabilisator 8N0 411 305 D 1092,00

Stang 1J0 411 315 D 319,20

Mutter 4stk N 015 081 4 7,50

Klammer 2stk 1J0 411 336 D 78,40

Gummimetallager(2stk) 1J0 411 314 R 54,32

Stang 1J0 411 316 D 260,96

Oppgitt pris er pr.stykk, eks M.V.A....

 

Dette er komplett liste til å fikse problemet deres.. Dere trenger R32 stabstag som går UNDER drivakseln og ikke større bøyle ;)

 

Kim

 

Da har jeg hentet meg dette idag :p Måtte ha det likevell, da det har begynt å subbe litt igjen.

Blir vel å montere dette ikveld eller i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bytta noe på stabstaget fra før av? det subber til meg og jeg har en del gjenger igjen å gå på... mn har du noen peiling på hvorfor jeg ikke får senka bilen min mere bak? tok bort justeringsskruen bak i går for ville senke mere bak men den ble ikke lavere.. er det demperne som ikke er korte nok? vet du eventuelt om hvor det går an å skaffe løse dempere som er kortere? sorry for at jeg skriver dette inne til deg men det er ingen som svarer inne til meg når jeg skriver noe der inne:P hehe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da blir subbinga borte ifra staget iallefall ;)

 

Satser på det ja :)

 

har du bytta noe på stabstaget fra før av? det subber til meg og jeg har en del gjenger igjen å gå på... mn har du noen peiling på hvorfor jeg ikke får senka bilen min mere bak? tok bort justeringsskruen bak i går for ville senke mere bak men den ble ikke lavere.. er det demperne som ikke er korte nok? vet du eventuelt om hvor det går an å skaffe løse dempere som er kortere? sorry for at jeg skriver dette inne til deg men det er ingen som svarer inne til meg når jeg skriver noe der inne:P hehe...

 

HAr de justerbare som jeg viste bilde av tidligere her :) Men de er det ikke nok justering på nå :(

Bak får jeg heller ikke senket nok. Tok bort justeringskruen jeg også. Så du må nok enten bygge en heavy stereo, eller få tak i andre fjærer bak. Dempere finnes også i kortere utgaver, f.eks koni leverer dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så nysgjerrig i sta at jeg måtte ut å prøve å ta vekk begge justeringssruene... det viste seg at det var bilen som var så stiv at det ikke vistes når jeg to bort bare på den ene siden forrige gang bare for å se hvordan det ble...hehe.. nå ble den fin og lav bak:) den er nå ca hall cm lavere fram enn bak(målt på kanalen) har fortsatt 3 cm å justere ned fram på..:P nice:P det gjorde seg med 18" felger å da..hehe... går vel å ta ve hele såkåla nede bak for å få den lavere da... lr er fjære for rom til dette tro?hmm... må vel prøves det og en dag da sikrt.. fort gjort d å da... mn har du tatt ut innerskjærmene på din bil ba? det subber noe hos meg bak på store humper.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår