BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Nei hør nå her, vi snakker om hva en har gjort med bilen.......... :blah: Heheheh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kjørt den ut av garasjen og vaska den.... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg har gjort det jeg alltid gjør med Sierraen min, jeg straffer den :iconsm Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolutionTurbo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 kjørt til jobb, og tynt anlegget maks, nøyaktig det samme har jeg planer om å gjøre da jeg kjører hjem fra jobb om (forhåpentligvis) 2 min. :D Siter -92 Toyota Mr2 Turbo -85 MB 230E Vinterbil x92 BMW 318i (VRAK) x99 BMW 318i xCitröen Xantia 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 I dag har jeg vaska og støvsugd volvo`n inni samt skifta ei sprederpære og fylt spylervæske. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 har kjørt ei runde i byen.. og stått å takka farvel til motoren, å takka den for det den har gjort, nå er det snart slutt :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santouryu Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Siden jeg ikke har bil, så har jeg sett etter en!! :D :D :D Siter Honda CA 125 Rebel <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Skrevet refrenget til Total eclipse of the heart på panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 jeg har tenkt litt på de rare lydene i bakstillinga.....og om jeg skal gjøre noe med det..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kjørt til og fra jobb. Ellers så skal bilen kjøres litt mere i kveld da jeg skal være sjåfør. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Slengte meg inn i hastverk, glemte ut at jeg slengte i bøtteseter igår. Ble liggende halveis inni å sprellte av smerte. Stort blått merke på låret :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 -Fylt diesel -Fylt bensin -Levert deler til lakkerer/oppretter -Vasket -Støvsuget -Liten polering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 innvolvert i en aldri så litn ulykke, idiot som kastet seg inn en plass så varebilen forran meg panikk bremset oh yes han hadde stor krok = 1 stk lettere deformert panser å lykt på min 325ix... folk burde bli straffet... Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Har drept en starter i dag! i forsøk på å få 16v'n til å starte!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kjørt den på verksted og koda om ny nøkkel... Og kjørt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg