OndSofa Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 [....] Høres veldig bra og gjennomtenkt ut! :thumb Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Nismo d høres bedre ut d hær:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hmm, kordan e det og kom med en bil med en L bakpå? Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hmm, kordan e det og kom med en bil med en L bakpå? Heisann. Siden det er veldig mye biler og folk inne på området er det krav til førerkort uansett. Vi føler ikke at Sommertreff er rette plassen å øvelseskjøre på. Dette gjelder all ferdsel innenfor portene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Nismo Det høres ut om dette bir kjempebra treffe og at det bir seriøst med alkoholservering.Dåkk står på bra med å få sommertreffe gjennomført.Stor takk til Nismo og guttan som får gjennomført dette så vanlige folk kan kom og kjør og se på folk som kjør så man ikke treng og kjør nok me mil for å dra på gatebilbirthday Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallern Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hallo Rallern. Har lest og sett bilder av bilen din på IDCN, så jeg gleder meg stort å se den rundt banen. Snakkes i IDCN pit. Hei iceman! Du har det ja:) gleder meg å få teste bilen min på banen. Har ingen erfaring med banekjøring fra før, så det kan jo bli spennende :p Skal ikke ta helt av med kjøringen da, må jo tenke litt på lakken. Men eg har jo ikke kjøpt meg bil med nesten 300hk for å stå å se på andre kjøre :) Hvor kommer du fra iceman? Siter 1999 Subaru Impreza GT wagon 1999 Mazda 626 (konebiln) 1989 BMW 520i (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei iceman! Du har det ja:) gleder meg å få teste bilen min på banen. Har ingen erfaring med banekjøring fra før, så det kan jo bli spennende :p Skal ikke ta helt av med kjøringen da, må jo tenke litt på lakken. Men eg har jo ikke kjøpt meg bil med nesten 300hk for å stå å se på andre kjøre :) Hvor kommer du fra iceman? Rallern skal vi prøv så vi kommer samtidig på bana?? Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceman/STI Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei iceman! Du har det ja:) gleder meg å få teste bilen min på banen. Har ingen erfaring med banekjøring fra før, så det kan jo bli spennende :p Skal ikke ta helt av med kjøringen da, må jo tenke litt på lakken. Men eg har jo ikke kjøpt meg bil med nesten 300hk for å stå å se på andre kjøre :) Hvor kommer du fra iceman? Kommer fra Oslo, så vi sender bilene med transport mens vi tar fly opp. Snakkes på banen. Siter Impreza sti 2005 Cadillac 2005 CTS/V eneste i norge, eller GT3 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Høres ut som om det blir ett bra opplegg med den alkoholserveringen, så da blir enda flere fornøyd =) Så da er det bare å håpe at vi med litt mindre HK slipper å føle oss som rundingbøyer da.. =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 ... Høres ut som dere har kontroll på det ja :) Gleder meg utrolig mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrZ Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 En liten nyhet som viser at sommeren er på vei, http://www.ranablad.no/nyheter/article2661459.ece Altså, veien opp til ACR er hermed brøytet! Og med litt flax, så kan det vente litt undervisning der oppe... Gym på motorbanen, jeg vet hva jeg skal gjøre der til sommeren. Siter -98 Primera GT -84 Blazer -77 280Z -77 924 -76 260C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega 2,6 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ee det noen som vet om det er mange som har betalt for banekjøring? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ee det noen som vet om det er mange som har betalt for banekjøring? :wonder: Det er rundt 70 som har betalt til nå. Kan se ut som vi for første gang i år må avvise noen pga banens kapasitet. Vi har tatt høyde for dette og utvidet kjøretiden på Fredag, slik at vi håper å klare litt mer biler enn i 2006. Vi hadde ca 250 biler på banen på begge treffene i 2006. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Mulig jeg kommer meg nedover i år, noen som blir med å kolonne fra Tromsø,evt. folk fra Finnsnes kan henge seg på?Stor sjanse for at vi kjører ned på Torsdagsnatten. Mye morsomere å kjøre flere samlet :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er enn go del biler herfra som kjører torsdags natt :) møtes sikkert ved fauske da Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg