Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Gleder meg som en unge til dette treffet!!!! Kommer til å bli RÅTT!!!!! Synes sommertreff gutta gjøre en stårlende jobb, og selv om jeg var litt misfornøyd etter forige treff (har kommet over det nå :D) så blir dette kjempeskøy! Vi kommer oppåver/nedåver med et stk BMW e30 tic, type godt over 500hk og en gammel "sliten" volvo! Så dette blir skøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser frem til dette her nå altså... :D Var på høsttreffet, men kjørte ikke på banen. Dette er noe jeg angret stort på etterpå, så i år blir det banekjøring for alle penga!

 

Slik som det var ifjorhøst var det jo knapt folk på banen på fredag og søndag, så jeg tar sats på kjøre mest mulig da.. Lørdag går vel med til å se på ekstremkara og skru litt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hvis man forhåndsbetaler på banekjøring, men så bytter man bil etterpå?

Tenker på at reg nr blir jo feil osv...

 

Hei!

 

Det går helt fint, du endrer bare i profilen din hvilken bil du skal komme med, og det nye regnummeret. Det er den bilen vi har registrert på deg når vi stenger for påmeldinger/betalinger rett før treffet som teller som bilen du har meldt på.

 

Det også å bytte bil etter det, men da må du gi beskjed i porten når du kommer - i slike tilfeller er det en veldig god ide og ha med seg kvittering på betalingen :)

 

Mvh

Øivind

Sommertreff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka det e for noe snakk med at det skal vær ALKOHOLSERVING som MAX POWER skal stå for på sommertreffe?? skal man ha enda mere fulle folk som traska rundt om kring dyre biler? hva jo hærverk på biler dær i fjor..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka det e for noe snakk med at det skal vær ALKOHOLSERVING som MAX POWER skal stå for på sommertreffe?? skal man ha enda mere fulle folk som traska rundt om kring dyre biler? hva jo hærverk på biler dær i fjor..

 

Den var ny!!:wonder:

Jeg liker det ikke! Var nok fulle folk der i fjor!!

Har kanskje ikke verdens dyreste og peneste bil, men det vil ikke si at jeg ikke er redd for den. Skal ikke så mye til for at en full

fyr kommer borti med ølflaska si. Hva skal man gjøre da?!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikking og bilkjøring hører ikke sammen etter min mening, en flaske øl eller 50 etter treffet er helt ok, men ikke oppe på banen, da er man tilbake på alt det helvete som er med fulle fjortiser og klovnehoder på gatebil som gjør herværk på ting som de er misunnelige på, ikke min sak om det blir servering eller ikke, men hadde jeg bestemt så hadde det ikke blitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye negativ respons ser jeg. Alternativet med et alkoholforbud er ikke interessant, da vi er nødt til å legge opp treffet med tanke på publikum også. Og veldig mange av de som kommer er interessert i å ta seg en øl eller to på kvelden.

 

Alkoholserveringen vil selvsagt bare bli på kvelden, og inne i et eget telt med adgangskontroll inn og ut. Nyting av alkohol ute blandt bilene blir mye strengere, og medfører utviselse uten diskusjon. Utover kvelden vil teltet sperres av fysisk fra depotområdet, og kun de som er "edru nok" vil slippe inn på anlegget igjen. Ellers er eneste utvei ut av området. Det vil være et eget sikkerhetsfirma som tar seg av hele denne jobben. Max Power har også med seg egne dørvakter som passer på inne i teltet.

 

Tror dere glemmer at vi som arrangerer treffet faktisk har biler vi også, og er ikke noe mer interessert i å ha fulle folk ravende rundt å ødelegge disse heller. Max Power har også med seg ca 10 biler som skal stå utenfor teltet deres.

 

Dette er et forsøk på å samle de som skal drikke på en plass, slik at vi har bedre kontroll på dem. Det blir TOTALFORBUD på alkohol inne i depot, og varer blir konfiskert uten diskusjon. Folk under 18år som blir oppservert beruset blir utvist, og foreldrene tilkaldt. Vi begynte allerede i januar i år å planlegge vaktholdet sammen med vår samarbeidspartner Thorsec(vaktfirmaet) om hvordan dette skulle løses på en bedre måte enn tidligere. Thorsec hadde blandt annet vakhold på Parkefestivalen i Bodø i 2006, og har bred erfaring med slike arrangementer. De vil også ha en nær dialog med lokalt Politi.

 

Promillekontroll på banekjøring har vi hatt tidligere, og kommer fortsatt til å ta stikkprøver hele tiden mens biler slipper ut på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye negativ respons ser jeg. Alternativet med et alkoholforbud er ikke interessant, da vi er nødt til å legge opp treffet med tanke på publikum også. Og veldig mange av de som kommer er interessert i å ta seg en øl eller to på kvelden.

 

Alkoholserveringen vil selvsagt bare bli på kvelden, og inne i et eget telt med adgangskontroll inn og ut. Nyting av alkohol ute blandt bilene blir mye strengere, og medfører utviselse uten diskusjon. Utover kvelden vil teltet sperres av fysisk fra depotområdet, og kun de som er "edru nok" vil slippe inn på anlegget igjen. Ellers er eneste utvei ut av området. Det vil være et eget sikkerhetsfirma som tar seg av hele denne jobben. Max Power har også med seg egne dørvakter som passer på inne i teltet.

 

Tror dere glemmer at vi som arrangerer treffet faktisk har biler vi også, og er ikke noe mer interessert i å ha fulle folk ravende rundt å ødelegge disse heller. Max Power har også med seg ca 10 biler som skal stå utenfor teltet deres.

 

Dette er et forsøk på å samle de som skal drikke på en plass, slik at vi har bedre kontroll på dem. Det blir TOTALFORBUD på alkohol inne i depot, og varer blir konfiskert uten diskusjon. Folk under 18år som blir oppservert beruset blir utvist, og foreldrene tilkaldt. Vi begynte allerede i januar i år å planlegge vaktholdet sammen med vår samarbeidspartner Thorsec(vaktfirmaet) om hvordan dette skulle løses på en bedre måte enn tidligere. Thorsec hadde blandt annet vakhold på Parkefestivalen i Bodø i 2006, og har bred erfaring med slike arrangementer. De vil også ha en nær dialog med lokalt Politi.

 

Promillekontroll på banekjøring har vi hatt tidligere, og kommer fortsatt til å ta stikkprøver hele tiden mens biler slipper ut på banen.

 

Får håpe dere klarer å holde fulle folk unna bilene som er fulle..er skikeli kjipt å kom til biln og finn den ramponert av noen..og håper vaktholdet bir bra nok dær oppe da.. Gleder meg sinnsykt til treffe og bor jo bare 2-3mil unna bana da:)har oversikt over veien så kan sitt hjemme og se kallas bila som e på tur til byen på kveldstid d:thanks a..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår