Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare jeg som syntes det er unødvendig med noen offisiell måling. Har ikke noe å stille med for tiden selv så er ikke noen stor krise for meg om det er stemning for det.

Greit å bare måle for morroskyld, men trodde dette treffet skulle være litt løst med gitaren rundt bålet uten noen serriøs konkuranse eller noe sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He.. vi får se det blir bra.

 

Morten har ett Pc havari om dagen så det er litt uklart når han kommer seg på nettet.. jeg for min del reiser til EM i Sveits nå om ett par timer så jeg regner med at jeg blir fraværende frem til 27/9 hvis jeg ikke finner noe nett underveis.

 

Når det gjelder start tid så er det ett godt spørsmål. Noen som har forslag ?? 1600 ? 1700 ? 1800 ?

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic, men hva er feil med maskinen?

jeg jobber som service teknikker på norsk data senter, så kan hende jeg kan hjelpe deg å fikse den om vi har de komoponentene du trenger liggendes.

kan ikke love noe selvfølgelig, men.

 

syns vi burde starte ganske tidlig. ca 16.00 passer fint for meg i allefall. så det ikek blir mørkt og kaldt med en gang vi kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic, men hva er feil med maskinen?

jeg jobber som service teknikker på norsk data senter, så kan hende jeg kan hjelpe deg å fikse den om vi har de komoponentene du trenger liggendes.

kan ikke love noe selvfølgelig, men.

 

syns vi burde starte ganske tidlig. ca 16.00 passer fint for meg i allefall. så det ikek blir mørkt og kaldt med en gang vi kommer. :)

 

Slet med noen røde striper, felt og prikker på skjermen. Så åpnet jeg møkka å fant ut at hvis jeg holdt fingeren over kontakten på hjørnet så ble det borte.

Slå av søppla, gjorde rent, sveivet igang helvete og det så fint ut... i 15 sek. Da kom det ett <ZAPP> i boksen og døde. Helt død. Så, så jeg på skjermen å en lampe lyste som vanlig, og tenkte "heldigvis gikk ikke skjermen"! 5 sek etter <POFF> i skjermen å! :fatality:

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår