Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir nok et artig treff og!! vi får håpe på opphold, er det muligheter for å fyre noe bål ute Morten?? kanskje vi kan ta med no ved så vi kan grille pølsane samtidig? JEJ sørger nok for å spille musikk for alle de som er ute....:klovn:

 

er det noe trådløs nett tilgang Morten?? Nils -zetec- kan kanksje ta med web camen sin og få oss på nettet kanskje? ... :D synd at deleted ikke har fått "batmobilen" sin ferdig enno ellers hadde det jo vært selvskrevet det!!:titties:

 

ellers "savner" jeg flere "bilstereo fantaster".... husk det er ikke for seint til å melde seg på enno!!:hellothere:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok et artig treff og!! vi får håpe på opphold, er det muligheter for å fyre noe bål ute Morten?? kanskje vi kan ta med no ved så vi kan grille pølsane samtidig? JEJ sørger nok for å spille musikk for alle de som er ute....:klovn:

 

er det noe trådløs nett tilgang Morten?? Nils -zetec- kan kanksje ta med web camen sin og få oss på nettet kanskje? ... :D synd at deleted ikke har fått "batmobilen" sin ferdig enno ellers hadde det jo vært selvskrevet det!!:titties:

 

ellers "savner" jeg flere "bilstereo fantaster".... husk det er ikke for seint til å melde seg på enno!!:hellothere:

 

Må skuffe deg litt nå Matador. Det er ikke mulighet for bål. Tror ikke sjefen ville vært noe glad for å se meg på mandag hvis jeg båler på den ny lagte asfalt plassen hans :S

Jeg stiller opp med ett par 1/2 200 liters fat som dere kan grille på.

Trådløst nettverk er ikke mulig da det er mange sikkerhets sertifikater pga skjør informasjon som går inn og ut av dette lokalet.

Er det noen med laptop, som bruker 3G nett så er jo dette trådløs ADSL som kanskje vil være behjelpelige med nett.

 

Ang bilstereo inter som er på din bølge lengde innen teknisk osv så tror jeg nesten du må ta med deg Pål (Morel).

Ikke sett han meldt seg på :(

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( må vel ta med dama så man ikke fryser da... ;) teknisk kan jeg jo grille litt "amatøren" BB...med god hjelp fra JEJ:) Pål Morel tror ikke han får lov av dama.... :D ellers blir det nok av andre mer triviele temar!! :titties: :ahahahhaha: Tony=>:klovn: er jo ellers med...

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok et artig treff og!! vi får håpe på opphold, er det muligheter for å fyre noe bål ute Morten?? kanskje vi kan ta med no ved så vi kan grille pølsane samtidig? JEJ sørger nok for å spille musikk for alle de som er ute....:klovn:

kan sikkert spille musikk til forsterkeren blir såppass varm at vi kan grille på den jeg, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mange skal kjøre fra/gjennom Drammen? Møtes og kjøre kollonne kanskje? :)

 

Jeg må eventuelt ta turen innom Drammen. Høres greit ut om en kunne møtes et eller anna sted og kjøre samlet oppover. Burde vel egentlig pioritere helt andre ting enn dette denne helga, men synes nesten jeg bare må :)

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår