Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

100,- går greit det hvis vi blir for mange til å være ved jobben din. Jeg og pølsene skal nok finne frem dit også

 

Dette gikk over all forventning :)

Så tror plassen blir litt snau. Der oppe er det jo ingen naboer eller noe så der kan vi bråke så mye vi orker.

Samt det er doer der oppe. Sjefen var ikke veldig gira på å ha lokalet åpent liksom. Veien er helt grei grei til plassen så dere kan ta med brøytebilene hvis det er noen som er VELDIG lave. Noen hull, men man har vel ratt.

Jeg legger ut ett kart fra oslo og fra kristiansand. Også pm`er jeg alle som har meldt seg på mobil nr mitt så de kan sms eller ringe meg hvis de sliter med veien

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt latterlig tidspunkter på Tiesto da.. slutte 0100 og serveringen slutter 0030 såvidt jeg forstod.. Heia drammen

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig fram til dette!

 

Håper da ved de tider og ha ferdig den første "test" kassa og da få målt bilen og se hvor mye jeg spiller med denne type materialvalg mot eks: mdf.

 

Tiden vil vise.

Ser virkelig fram til dette treffet!

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt latterlig tidspunkter på Tiesto da.. slutte 0100 og serveringen slutter 0030 såvidt jeg forstod.. Heia drammen

 

Beklager at dette ble veldig off topic.. men det er afterparty etterpå mest sansynlig. Desuten vurderer jeg å dra til bergen 28'ende.. gjør jeg det så trenger jeg vel ikke få med meg drammen eventet 30'efte.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at dette ble veldig off topic.. men det er afterparty etterpå mest sansynlig. Desuten vurderer jeg å dra til bergen 28'ende.. gjør jeg det så trenger jeg vel ikke få med meg drammen eventet 30'efte.

 

Er karen sin det :D Er ikke ofte det er sosial ankomst bare for bilstereo intr. Som regel pleier det å være masse folk som spør deg 50 spørs før du får sagt "Hei"

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får lyd i anlegget ditt så MÅ du komme :-) Det er ett oppsett jeg gjerne vil høre :respect Skal spandere en ekstra pølse på deg :)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår