Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er med vis jeg kan ta med en til i fra forumet her, vi bor rett utenfor Kr.sand begge to.

setter stor pris på tilbudet!

Heisann ja, så pm'en din, men måtte bare få bekrefet om fruen ville være med eller ikke, og hu ville ikke...

 

Men jeg har bare en 2 seter da, og kanskje 3 seter da, må nok bygge om rundt 20.sept da vi får besøk. Mulig jeg dropper å bygge tilbake til 2 seter før 30.sept. Men det er jo ikke noe veldig behagelig sete å sitte lenge i da, bare så det er sagt, er en grunn til at jeg vanligvis bare har 2, hehe...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er med med nedoverbakke der dette skal avholdes?

 

Har et lite problem med bilen for tiden.... Startmotoren tatt kvelden og får faan ikke løs øverste bolt så den må rulles igang.... Vis det finnes noe nedoverbakke der så tar jeg turen med passaten...

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er med med nedoverbakke der dette skal avholdes?

 

Har et lite problem med bilen for tiden.... Startmotoren tatt kvelden og får faan ikke løs øverste bolt så den må rulles igang.... Vis det finnes noe nedoverbakke der så tar jeg turen med passaten...

 

Nja. Dårlige greier men vi er sikkert mann nokk til å få rullet deg i gang vil jeg tro

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Dårlige greier men vi er sikkert mann nokk til å få rullet deg i gang vil jeg tro

Ja, har rett idet.

 

Ser fram til en hyggelig grillfest med bilstereo gutta:thumb

Kjempebra tiltak!

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo kuult ut dette her, kommer sikkert en tur om det er greit for arrangørene.

 

Det hadde vært kult om du kom !!

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår