Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

Noe konkuranse syntes jeg ikke vi behøver, men bare møtes og prate om våres felles interesser. Ta med måleutstyr så man kan teste for morro skyld er jo greit, men noen konkuranse syntes jeg ikke det trenger være.

den er grei :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmmm

Dette høres jo gøy ut. er jo vel bare rundt 4-5 timer å kjøre herfra da :)

Men synes nå uansett det er dumt , om bare en står for utgiftene, når det gjelder leie av plass å sånne ting.

Har ikke noe imot å legge i noen kroner, for noe som kan bli gøy. :-)

Får vell prøve å komme med neddover

 

 

har ikke noe imot å legge inn noen kroner jeg heller...blir så dumt at det er bare noen som betaler. syntes det er så teit å bomse på alle andre. syntes vi burde være såpass greie å betale ett par hundrelapper vær:)

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel inforstått at man betaler for maten da vi blir godt og vel over 30stk foreløpig :) og som arosa lars sa så kommer han med seaten og der er ikke plass til 2 griser -lars tar 1 1/2 plass allrede!! :hammer: haha... jeg forstå at man tar med seg grill mat og drikke og kanskje noe grillkul, en del musik, sleppe tau, start kabler, battery ladder, doggy bags, etc. :hello: et lite tips: fyll litt extra med bensin i tanken da "utkantsbygda" ikke har noe bensin stasjon....hehe... skal bli artig å treffes alle mann -og også jenter! :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger dette i forhold til Oslo da?

Virker interessant. Er jo intr i bilstereo selv om jeg ikke er den største guruen akkurat...

alle bør vel være med å sponse på evt lokale. Blir jo ikke mye på hver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare noen få mil sør for Oslo retning Arendal, heldigvis på den rette siden av dammen..

 

Og at alle tar med seg 200kr evt at vi ordner det slik at vi tar med griller og grillkull og mat sjøl? er jo faen ikke såååå vanskelig hehe :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken som ble luftet var vel at vi bare skulle møtes helt uformellt de som hadde lyst og snakke litt bil, stereo, motsatt kjønn, spise litt grillmat og kikke litt på de bilene som dukket opp, lære litt av hverandre osv osv.. ikke ha noen form for konkurranse om å spille best, høyest osv osv.

 

Planen er vel å ha en plass hvor vi kan treffes uten at vi blir jagd bort av noen grinete kjerringer med blått hår og rulator.. Innendørs lokaler osv blir litt drøyt i denne skalaen vi hadde tenkt, men det kan jo tas opp til vurdering hvis dette blir bra. Jeg tar med meg ett partytelt på 3x6 meter i tilfelle dårlig vær og hvis man har ett slikt telt eller to til avhengig av antall som kommer og været så er men sikret tak uansett..

 

Morten stiller med en tønnegrill og kull. Om dere vil ta med grillmat selv så gjør dere det.. jeg tar uansett med ett solid lass med seriøse pølser og litt tilbehør så er det uansett litt pølser til alle...

 

Jeg tar med meg Seat prosjekt bilen min som er langt fra ferdig men da kan folk se litt på løsninger som er gjort i denne bilen og kanskje få en ide på hvordan man kan løse problemer eller hvordan man ikke skal løse problemer :)

 

Hele poenget er at vi skal ha det gøy.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så vanskelig det nei... men du tar med deg term-lab Zetec??? vi trenger ikke å ha noe konkurranse, men hadde vært artig å få målt det nye annlegget... det er det sikkert mange andre som vil også:)

Tar med meg måler ja, og ett 3x6 meter partytelt, så da burde vel snart alle være sikret.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår