Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

hørtes merkelig ut.

det er da ikke ulovelig å såve i bilen selv om man har drukket?

om de derimot så at han kjørte bilen er det jo en annen sak, men.

 

men får se hva jeg gjør. blir jo ikke noen fyllefest uansett anntar jeg, så mulig jeg bare kan holde meg våken til jeg er klar til å dra hjem igjen. :)

 

Vi bor i Norge å de fjottene blir jo konger og verdenshelter når de får på seg sparke buksene.

Men er nok fare for at det blir noe seint ja

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er da den hemmelige gjesten bussemannen skulle ha med seg så jeg kommer jeg og.

Skal bli morro å treffe noen av de man har pratet med og fulgt prosjektene til i virkeligheten og :thumb

 

hallå, Coldbabe! hemmelig gjest? :) fint om du kommer og, men ettersom jeg forstå av bussemamen så "øver" du deg ganske mye til fagbrevet ditt... flink jente det :yodude: stå på!!

 

Jan Erik J: jeg skal riste gamle teppe til bisja så kan du låne sove hjørne hans du... :hug: hehe... så du trenger ikke å bekymre deg for sove plass ;) og om flere skulle trenge det så kan jo sikker ordnes da mange av oss bor i nærheten :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med vestfold politi distrikt. Jeg må levere ut nabo varsel hvis vi skal ha det på jobben. Hvis vi skulle holde på utover natten var det ingen problemer, hvis vi klarte å holde oss på ett normalt støy nivå. Dvs ikke å dra igang noe anlegg med forholdsvis høyt volum etter kl 23.

Etter min mening tror jeg det kommet til å gå greit. Er jo ikke noen konsert vi skal ha.

Fortsatt ikke fått svar fra Håsken. Så da blir det mest sannsynlig på jobben min. Nærmeste nabo er ca 200-300 meter unna.

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår