Jtand Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Imorgen løfter jeg motoren (2.0 12V forgasser) opp fra delebilen. Denne skal etterhvert monteres på den andre bilen. Mens jeg har den ute, tenkte jeg å vedlikeholde den litt. Har ikke tenkt å overhale stempler og sånn avansert, men tenkte litt på dette: - luftfilter - plugger - pluggledninger - oljefilter - bensinfilter - oljeskift - forgasserrens - pakninger Flere ting jeg bør gjøre mens jeg har motoren ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har den gått langt kan det være en ide å bytte veiv og rådelager... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 toppdekselpakkning, topppakning, (vist der er oljelekasje ventiltetninga å justere ventilane vist dei kakler Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ta å bytt register-reim og vannpumpe, samt alle løpehjul og strammehjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Da har jeg vært å handla luftfilter, oljefilter og bensinfilter. Samt radiatorrens, innvendig motorvask og frostvæske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Når du har motoren ute, så er det veldig greit og enkelt å bytte alle pakninger og tettninger bortsett fra toppakningen. De koster litt, men det er så mye enklere og kjappere å bytte dem med motoren utav bilen. Registerrem og strammehjul samt vannpumpe bør også byttes nå som du har annledning til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har solgt bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Ulv, ulv... Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg