Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sliksene utgjør vel sikkert 3 sekunder på rundetiden? Coiloverene dine hjelper vel også endel.Er RAM'en 100% orginal burde din også vært det.Men ok, hvis han har veddet med sin orginale SRT er jo det egentlig hans problem.Tipper littegrann senking hjelper godt på SRT'ene.Ser ihvertfall bra ut.Hadde vært moro og sett på! Popkorn og pils oppe i skråningen...

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliksene utgjør vel sikkert 3 sekunder på rundetiden? Coiloverene dine hjelper vel også endel.Er RAM'en 100% orginal burde din også vært det.Men ok, hvis han har veddet med sin orginale SRT er jo det egentlig hans problem.Tipper littegrann senking hjelper godt på SRT'ene.Ser ihvertfall bra ut.Hadde vært moro og sett på! Popkorn og pils oppe i skråningen...

 

Tror nok integran klarer seg fint uten coilovers, originale understellet er mere enn bra nok...

 

kort fortalt er det en banebil som honda fikk ett infall om å prøve å godkjenne med skilter osv, noe de klarte ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok integran klarer seg fint uten coilovers, originale understellet er mere enn bra nok...

 

kort fortalt er det en banebil som honda fikk ett infall om å prøve å godkjenne med skilter osv, noe de klarte ;)

 

sååååååå inne i gampe rævva rå er den vell ikke?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååååååå inne i gampe rævva rå er den vell ikke?

 

Bare opplyser om fakta.. integra er i bunn og grunn bygd for bane... lite hk, men sykt turtallsvillig maskin og som henger som en go cart i svingene...

 

ikke at jeg veit historien bak srt-10, men kjenner jeg dodge rett er denne mynta på gatebruk...

 

ikke bygd som banebil fra produsent.

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høre med en kompis. Han har kjørt SRT'n sin endel på skogen.

Han var ikke helt sikker men mente han lå på 1:01-1:02 ett sted. Noen av Integra gutta her inne som vet hva de kjører på da? Kan jo egentlig ikke sammenlignes da veldig mye går på han som styrer bilen men da har man hvertfall en liten peke pinn på hvordan det ligger ann.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke helt sikker men mente han lå på 1:01-1:02 ett sted. Noen av Integra gutta her inne som vet hva de kjører på da? Kan jo egentlig ikke sammenlignes da veldig mye går på han som styrer bilen men da har man hvertfall en liten peke pinn på hvordan det ligger ann.

 

1.01????? det er vel umulig! rustad kjørte vel 1.05 med koenigseggen, ITR ligger vel på ca 1.09 tipper jeg.

 

 

tenker ramen klarer å snike seg rundt på 1.11-1.12 et sted.

Volvo 360 turbo selges. PM for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.01????? det er vel umulig! rustad kjørte vel 1.05 med koenigseggen, ITR ligger vel på ca 1.09 tipper jeg.

 

 

tenker ramen klarer å snike seg rundt på 1.11-1.12 et sted.

Var det jeg fikk til svar. Kansje han blander med Våler?? Vet ikke jeg.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare opplyser om fakta.. integra er i bunn og grunn bygd for bane... lite hk, men sykt turtallsvillig maskin og som henger som en go cart i svingene...

 

ikke at jeg veit historien bak srt-10, men kjenner jeg dodge rett er denne mynta på gatebruk...

 

ikke bygd som banebil fra produsent.

 

såklart er den beregnet for gatebruk, men personlig så synes nå jeg at 500 hester i en pickup som ikke er ment som et nyttekjøretøy eller noe, er ganske rått jeg da =)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår