Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Så kalt?? Itr står jo gjerne for Integra Type-R.. Du skjønner vel det,Mr.Jones?

 

Ja S2000 tar jeg nok på bane. Ihvertfall skogen. NSX er en supersportsbil da. Og det var her snakk om at en kunne ikke sammenligne med andre Type-R modeller.. Noe du tydeligvis ikke forstod.

 

Dekka har sykt mye så si,så hvorfor bitcher du om at en ikke kan si dekka er morkne og gamle? Hadde alle kjørt på semislicks så hadde tidene vært heeelt annerledes. Har du aldri vært på bane selv eller???

 

Du er ganske suveren du også!!! s2000 tar jeg nok på bane!!!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Melder meg helt ut nå jeg.... Detta tok litt vel av spør du meg.. Men er nå i alle fall ute på banen under gatebil på Rudeskogen i september, så er det noen som vil prøve seg mot SRT 10'n så gi meg beskjed. Stiller gjerne opp til noen friske runder på banen.

 

Prekas folkens!!

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på for leeenge siden =) Vi får treffes Paal.. Og har du lyst skal du da gjerne få prøve integra'n min Ü

 

Er moro med biler som går raskt rundt bane =) Ja vi får ta noen runder.. Men nå har jeg satt på coilovers da. Klarte ikke se de ligge å vente en eneste dag til... hehe.. Men du forstår sikkert Ü Kan ha det mye moro fremover =)¨

 

Snakkes på Skogen....

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kalt?? Itr står jo gjerne for Integra Type-R.. Du skjønner vel det,Mr.Jones?

 

Ja S2000 tar jeg nok på bane. Ihvertfall skogen. NSX er en supersportsbil da. Og det var her snakk om at en kunne ikke sammenligne med andre Type-R modeller.. Noe du tydeligvis ikke forstod.

 

Dekka har sykt mye så si,så hvorfor bitcher du om at en ikke kan si dekka er morkne og gamle? Hadde alle kjørt på semislicks så hadde tidene vært heeelt annerledes. Har du aldri vært på bane selv eller???

 

For det første, jeg spør ikke om noe av dette for å være frekk eller noe altså! jeg spurte om en itr (JA jeg vet det står for integra R) tar nsx og s2000, fordi jeg ikke vet om den gjør det. det utsagnet med nsx var kanskje litt dumt, siden den ER i en helt annen klasse.

Har kjørt litt på bane, men har for det meste gått rett fram på 201 meter! derfor VET jeg MEGET godt hvor viktige dekkene er! og derfor er jeg som noen her kanskje skjønner, meget lei av å høre fra ALLE som får dårlige tider på bilene de skryter opp i himmelen, "nei du skjønner at festet på banen, eller dekkene var alt for dårlige", javell, greit nokk det, MEN mange (etter min erfaring) bruker det som plaster, nettop fordi bilen deres ikke går så bra alikevell som det de skulle ha det til! skjønner litt mer hva jeg mener nå eller? =)

 

btw så har itr, 110.05 bhp per liter og fwd, og s2000, 125.19 bhp per liter og rwd,(http://www.supercars.net) ifølge min lærdom så skal jo s2000 ha en STOR fordel mot en itr da.. men lærdommen jeg har motatt er tydeligvis feil =P

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye prat og lite konsistens. Kan man ikke spare praten og krangelen til racet er utført? Ingen vinner ved å sitte ved PC'n.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skjønte poenget mitt thomas. Det jeg mener er at du ikke har noe grunnlag for å uttale deg som du gjør.

50 runder på bane med den bilen gjør deg ikke til Button liksom. Ligg litt lavere i terrenget, særlig da det kommer til egen bil. Ingen liker noen som uhemmet skryter av bilen sin eller sine egenskapene som sjafør. Spesielt da de ikke egentlig har bevist noen verdens ting.

 

Og unskyldninger om dekk, bremser, understell, foringer etc, det er ricers excuses. Hvis de ikke var opp til par burde du kanskje ikke kjørt på banen.

 

Og foresten hvis bremsene koker blir ikke pedalen hard, den blir myk. Grunnen til det er enkel fysikk. Det er lettere å komprimere luft enn væske.

 

Synes foresten du nevnte at bremsene var helt værst jeg?

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skjønte poenget mitt thomas. Det jeg mener er at du ikke har noe grunnlag for å uttale deg som du gjør.

50 runder på bane med den bilen gjør deg ikke til Button liksom. Ligg litt lavere i terrenget, særlig da det kommer til egen bil. Ingen liker noen som uhemmet skryter av bilen sin eller sine egenskapene som sjafør. Spesielt da de ikke egentlig har bevist noen verdens ting.

 

Og unskyldninger om dekk, bremser, understell, foringer etc, det er ricers excuses. Hvis de ikke var opp til par burde du kanskje ikke kjørt på banen.

 

Og foresten hvis bremsene koker blir ikke pedalen hard, den blir myk. Grunnen til det er enkel fysikk. Det er lettere å komprimere luft enn væske.

 

Synes foresten du nevnte at bremsene var helt værst jeg?

 

Hvis du leser innlegget ditt en gang til, så høres du ut som litt av en verdensmester du åsså!!! :puke:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skjønte poenget mitt thomas. Det jeg mener er at du ikke har noe grunnlag for å uttale deg som du gjør.

50 runder på bane med den bilen gjør deg ikke til Button liksom. Ligg litt lavere i terrenget, særlig da det kommer til egen bil. Ingen liker noen som uhemmet skryter av bilen sin eller sine egenskapene som sjafør. Spesielt da de ikke egentlig har bevist noen verdens ting.

 

Og unskyldninger om dekk, bremser, understell, foringer etc, det er ricers excuses. Hvis de ikke var opp til par burde du kanskje ikke kjørt på banen.

 

Og foresten hvis bremsene koker blir ikke pedalen hard, den blir myk. Grunnen til det er enkel fysikk. Det er lettere å komprimere luft enn væske.

 

Synes foresten du nevnte at bremsene var helt værst jeg?

 

Okei,hvor må en begynne.. For det første-jo jeg skryter av ITR'en. Den er en kjempegod banebil originalt. Få biler som kan sammenlignes sånn sett. Og jeg ikke har bevist noen verdens ting? Som tidligere nevnt kjørte jeg mot Lasse Rønsen sin nye M3,og vi vet begge to hvilken kapabel sjåfør han er.. Var å snakka med han idag,og nå hadde han kjøpt slicks. Ville ikke ha en Integra hengende på mer =)

 

Det var gammel væske som måtte ut ihvertfall,og når vi fikk lufta ut alt og lagt inn ny racing bremsevæske SÅ blei bremsene helt værst ja =) Tok vanvittig godt... så du mener at ett understell fra 1998,og morkne dekk ikke er en unnskyldning? Jeg har aldri sagt jeg ville kjørt fortere med noe annet,men ting sier seg litt selv da når det ikke er oppdatert.

 

Og da kanskje jeg ikke skulle vært på banen? Hvem er du for en som kan komma og si noe sånt a,Button? Så en må ha ALT oppgradert før en kan dra på bane og ha det gøy altså? Jeg hadde det griseartig jeg,selv med de feilene bilen min hadde =)

 

Btw har jeg aldri skrytt av mine egenskaper som sjåfør,all honør går til bilen som er såpass lett å kjøre raskt med. Er snakk om at det er lite hk på en fwd da,og det er ikke vanskelig å ratte egentlig.

 

Forresten noen som skal på skogen den 1 sept? Skal jeg ikke jobbe så blir jeg med ihvertfall =)

 

Kjøring på bane burde være for alle,uansett.

 

Arrive,drive,smile and go home! Hehe....

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se: Integra type R er en banebil fra fabrikk.. Jaha, hvorfor coilovers da? Hvis denne bilen er så rå fra fabrikk, hvorfor modifisere den i det hele tatt? Og hvis den ItRen er så rå, skjønner ikke jeg at det finnes racingsjøfører som bruker noe annet.

Sikkert en helt grei bil, men det får være måte på skryt.

Kan du ikke bare få med deg han med SRTen på Skogen og prøve da, drit i penga, ta med videokamera i stedet

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår