Gå til innhold

Fant drømmefelgene mine, men passer de?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klar over det! Men det er ADR Sterling felgene jeg skal ha uansett! Har snakket litt med Chevyken nå på PM og jeg skal nok få de til å passe. Må valse hjulbuene og slikt også, men pytt pytt... er det drømmefelger, ER det drømmefelger!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min trans am er skjermene bygget ut ca 10 cm på hver side bak!! kjører i dag med 305/50/15 dekk og har plass til mer.... (bak altså)

Fine felger du har funnet:respect ... bygg ut skjermene og sett på skikkelige valser!!

Du får sikkert kjøpt brukte dekk hvis du synes det blir dyrt!! Ser at blant annet Osby bildeler i sverige har fått inn en del nye corvetter og vipere som er vraket!! De har som regel "greie" dekkdimensjoner....

http://www.bildelarosby.se/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det stemmer, det er Boyd Coddington Hotrods fra Traditional serien han har.

Han kjører samme felgstørrelser som meg, 8x18" foran og 10x18" bak, med hhv. 235 og 285 dekk.

De er slett ikke avskrekkende dyre, tipper du kan finne dem for en plass rundt $450/stk for 18" om du leter litt.

Trodde faktisk disse var noen av dem jeg hadde foreslått tidligere? Syns de ser veldig bra ut på disse bilene!

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overkommelig det! Er jo bare snakk om å spare en ekstra måned evt. og det kan jeg fint iløpet av vinterstid. Da får tiden vise fremover! Takk for noen utrolig bra innlegg chevyken! Har bokmerket denne siden til fremtidig bruk!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår