Gå til innhold

Trollet_: Honda accord EX -87 : førstebil!

Ranger emnet


Trollet_

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som topicen sier har jeg kjøpt meg en Honda Accord EX fra 1987 som første bilen. er 17 år så med tanke på økonomien er dette et langtidsprosjekt:)

Kjøpte bilen hos faren til ei venninne faktisk:) for bare 6 000.-

Er en del rust på bilen og har allerede fixet en del småting:)

bilen har rullet 255 000, men bilen er for det meste kjørt av eldre mennesker så tekninsk sett hvis man ser bort i fra rust er bilen i veldig god stand.

 

Motor: 2,0 12V 115 hk som går til 8000 rpm

kan si at bilen går utrolig bra for og ha bare 115 hk. men skal bli mer futt under panseret med tiden:)

 

 

bildet under er slik bilen så ut da jeg kjøpte den:)

 

DSC02728.jpg

DSC02730.jpg

 

under ser dere den eneste rusten som er på bilen hvis vi ser bort i fra litt

overflaterust:)

DSC03168.jpg

 

har fått på Alufelger og vasket bilen Grundig!:)

 

DSC03987.jpg

 

Tar gjerne mot forslag og ideêr på hva jeg kan gjøre. Har bynt og lakkere bakstøtfangeren. kansje ikke verdens beste resultat men for duge en stund:)

 

 

Du burde solte bak rutene :)

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montana er den typen spraylakk som står på panseret. Taggernes favoritt fordi den sitter som faaaan og bruker null tid på og tørke. Men er ikke og anbefale dersom du skal reparere noen lakkskader om du skjønner... hehehe.

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kjøpt deg sub? om du ikkje har vill eg anbefale deg og kjøpe 2stk MA audio entel 12" eller 15" har 2 stykk sjøl no spiller veldig bra, og er rimlige,

 

kjøp to sann her du, og bygg bassreflecs kasse på 90liter

http://www.amerikanskebildeler.no/product_info.php?cPath=45&products_id=91

 

forsterker kan du kjøpe på dynabel.no eller kjøpe brukt, trenger ikkje største ampen for og drive desse, men minimum 2x300 rms watt i 2ohm. vist du lurer på noke kan eg altids prøve og hjelpe, NB dette var kun et tips, men eg vill sterkt anbefale de, vist du vill ha billig og god lyd:)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår