Jump to content
Bilforumet.no

Elmorazer

Bruker
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Elmorazer

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 08/22/1957

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    VAG biler.Veteran motorsykler.Snøskooter,og friluftsliv.
  • Modell (eks S4)
    A3 S-Line
  • Biltype (eks Audi)
    Audi,VW Passat,Dodge
  • Årsmodell (eks 1995)
    2006
  • Yrke eller sivil status
    Kunderbehandler
  • Motor (eks 1.6)
    2,0 TDI
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Chippet til 170 Hk.
  • Fylke
    Finnmark

Contact Methods

  • Bosted
    Båtsfjord
  1. Hei!Må skifte turboen på min Honda CR-V 07 mod.2,2 i-CTDI.Noen her inne som vet om det er lett,eller vanskelig å få skrudd den av,og skifte den?
  2. Plug & play.Har disse på min 2006 mod.Ingen feilmeldinger på disse!
  3. Hei!Det du må være obs. på er diesel partikkelfilteret på disse.Går ofte tett!Det går å få det renset,men har du mye småkjøring tetter det seg fort igjen.Nytt filter koster utrolige 20.000-26.000!!!
  4. Ville gått for 1.8 T Har kjørt med denne motoren i 4 år(75000 km.)Går som ei kule,starter uten problemer i exstrem kulde(-40 grader),og bruker 0,7-0,8 i snitt på mila.99 mod.Passat.:doh
  5. Har skiftet termostat,Lokk til tanken,og skiftet Kjølevøske uten at dette hjelper.Bilen jager opp/ned hele tiden på temp i tillegg! Har også mye dugg inne i kupeen. Kan det være topppakningen som er gåen,eller registeret til varmeapp.som er defekt?Bilen har ikke rullet mer enn 193000km.
  6. Hadde samme problemet,men kjøpte en forsterket aluminiumsplate med luke for oljetappingsplugg hos Dieselgeek.com.Denne plata tåler det meste.Er laget av en spes.legering.:hailvw
  7. Må jeg ta ned fronten for å skifte xenon pærene,slik som på andre VAG biler?
  8. Er det noen som vet hvor man får tak i 60mm. instrumenthus.Fikk tak i noen fete Auto Gauge instrumenter,men finner ikke holdere til disse?
  9. Hei igjen Quattro73.Fikk en kompis til å nullstille hele motoren.Da var alt iorden.Takker for svaret igjen.
  10. Takk for svar,men hvordan kalibreres gassspjeldet?
  11. Ble insp. av bildene dine,så nå har jeg også kjøpt en 98 mod.1.8T som jeg tenker bygge litt på.Bilder kommer!
  12. Hei!Skiftet tennplugger på min 98 mod.Passat 1.8T,men da jeg startet opp motoren igjen går ikke motoren på turtall over 800-1000 omdreininger.Prøvde å skifte tilbake til de gamle pluggene igjen(?),men får ikke opp turtallet.Lurer på om det er en spesiell prosydyre som må følges v/skifting av plugger på 1.8T?Håper noen der ute kan gi meg en logisk forklaring på dette. :helpme:
  13. Elmorazer

    Diesel.

    Litt dyr,men 5.9L Cunnings tror jeg ikke det er noe problem å få ned i W300.Tror også automatkassa går rett på!:cruising:
  14. Hei!Lurer på om dette er noe man kan gjøre selv?Må jeg demontere hele fronten,eller fins det lettere måter å skifte dem på?
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.