Gå til innhold

Trollet_: Honda accord EX -87 : førstebil!

Ranger emnet


Trollet_

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holdt deg på rettsia av veien i det siste da? Så bilen din på tvers opp mot Krykja :deng

 

Helt vanlig syn, med påfølgende utforkjøring:op:

 

Trollet_ skulle kjøre til Hamarøy, og jeg fant ut av vinterfelgene hans trengte dekorering til turen, mens Trollet_ var opptatt med noe annet:D

DSC00033.jpg

 

Da Trollet_ oppdaget dette fant han ut at han måtte børne bort den nye dekoren:D

th_MOV00001.jpg

 

 

Så etter litt gassing fikk han seg nye fartstriper..

Legg merke til bulken i felgen, etter et møte med en viss midtrabatt:D

DSC00034.jpg

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. idag jaa.. snø jaa.. pen bil! haddo Civic ej stund, t æ plasserte den i en anna bil! :/ ikkje bra. hvertfall Honda ligger hjertet nærmest,på delt plass me ford;P

la om t sommerdekk igår, å 10 cm snø på veien nu:)

løkka t videre me bil`n.. blir bra!

Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;)

 

Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.T.i: synes så tydelig noen flotte golf 3 vinterfelger borte på skeidar customz som er rosa snart:) :boxers

 

pinkford: takk-takk:) har for øyeblikket en gåen girkasse som må byttes, dvs bilen er kjørbar, men girkassa er fri for olje, fant ut at så mye måtte byttes at det er like greit og bare skifte hele girkassa. fant en på skroten med riktig girkasse-kode, men bilen hadde rullet 380 000, og da er det vel ikke så mye igjenn av den girkassa.

 

så kansje det blir dele-bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt deg på rettsia av veien i det siste da? Så bilen din på tvers opp mot Krykja :deng

 

med "piggfrie piggdekk", skjev forstilling 20cm ny snø og 20 forsøk på og komme opp bakken og bare skli ned igjenn endte det i grøfta hvis det var når jeg sto med rompa på bilen langt nede i grøfta og resten av bilen sto opp mot i veien?

 

ellers har jeg måtte ha tatt den på brekken noen ganger for klare svingen pga stor fart for og komme opp bakken!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der gikk girkassa til helv...e, kjørte fra kløkstad til løpsmarka i bodø tilig lørdag.

 

planen var og kjøpe fest-røyk før vi skulle sprette ølla.

da jeg skulle ta av til løpsmarka(hadde akurat giret ned for og bremse på motoren, da pluttselig begge framhjula låste seg).

 

hadde akkurat begynt og svinge, så bilen ble stående og spærre begge kjørefelt.

 

sto der i ca 3 min før det kom en fyr i en brutal pickup som kunne dra bilen ut av veien med låste hjul.

 

men litt for stor rulleomkrets (205.50.16) , og tørr asfalt ville jeg nødig være driv-verk eller motorfester da.

 

ende opp med at jeg måtte få viking til og hente bilen og få den bort på skeidar customs, der B.T.i hadde vært og åpnet porten for meg. kjenner jeg han rett havner det vel noen bilder her snart. !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bildet av hvordan en oppnår 80km/t rasket mulig med en Honda Accord:D

 

DSC00109.jpg

 

DSC00110.jpg

 

Hva trenger en motor til når en har mange sterke armer?

 

DSC00111.jpg

 

DSC00112.jpg

 

Smart sak som en kan bruke til å lukeparkere med, eller for å kjøre fremover hvis en har Honda, eller altså skyve forover:D

 

DSC00113-1.jpg

 

 

:op:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår