Gå til innhold

Trollet_: Honda accord EX -87 : førstebil!

Ranger emnet


Trollet_

Anbefalte innlegg

Forskjellen er vel mer den at den Preluden der overstyrer mer enn den understyrer, da den har sving på alle 4hjul;)

 

stemmer, det kombinert med at for-hjula var i sporene der det var kjørt ifra før og ikke så glatt mens bak-hjula hang svakt på i 10 cm sørpe, var mer eller mindre umulig og få rettet opp bilen, kunne jo selvfølgelig bare stått på bremsen og snurret rundt noen ganger og kansje stoppet før jeg traff noe, men trodde virkelig jeg skulle klare og rette opp. :hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
hadde et "uhell" forrige fredag da jeg var på firmafest og fikk litt mye akivitt og øl da jeg var kommet meg hjem fant jeg ut at jeg måtte ha en sigarett før jeg krøp til køys, fant ikke noe lighter i lomma, men en bilnøkkel (til hondaen) så jeg fant ut at jeg skulle bruke sigarett-tenneren, sjanglet meg bort til bilen og satte meg inn og startet den, brukte sigarett-tenneren og full som jeg var fant ut at jeg like gjerne kunne sitte i bilen og ta den røyken

 

 

 

full som jeg var sovnet jeg av inne i bilen, med foten godt plantet på gass-pedalen som til slutt havnet mot gulvet

 

 

 

har en kontaktfeil i sentral-låsen som gjør at dørene låser seg automatisk av og til. dette skjedde så naboene ikke fikk kontakt med meg som la sovende bak rattet, men de ringte brann-folket da radiatoren eksploderte og røyk-utviklinga startet. 15 min senere kom en stein inn vinduet på passaskjer-sia og noen brann-menn dro meg ut av bilen da den var på tur til og begynne og brenne (sa de) derretter bar det til legevakta der jeg ble undersøkt og derretter avhørt av onkel blå som trodde jeg hadde vært ute og kjørt

 

 

 

etter litt krangling med de var de overbevist om at jeg ikke hadde det i og med at bilen var så fint og avansert parkert

 

 

 

de tok skiltene, da jeg spurte hvorfor var svaret: "næh, bilen er ikke eu-godkjent"

 

 

 

så altså, det som må til for at bilen skal komme på veien er: topp-pakning (iværstefall ny motor) , radiator, pasaskjerside-vindu, servoslange, foring til høyre bærearm, teknisk etterkontroll, eu-kontroll og påskiltningsgebyr.

 

 

ser egentlig ikke lyst på og gjøre allt dette, blir en del arbeid/kostnader!

 

 

hahahahahahahaha!!! :popcorn at det går'an... ennda et bevis på at røyking ikke er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva byr du? har Tûf-papirer!! får jeg ikke noe for de gidder jeg ikke og skru de av bilen:P

 

hmm siden du kjøpte de på høgeren vil eg ikke tru du ga så mye, men er 500 ok? har ikke så alt for mye gryn å rutte med :/

 

mvh Stian

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ga selv 200.- for de, da måtte jeg skru de av selv og Tûf-papirer måtte jeg selv skaffe... 500.- er greit, men får se om jeg får tid til og skru de av før bilen sendes på skroten :)

 

håper du får de da, hadde vert fint, bilen min trenger de sårt hehe, har du noe annent "tøfft" ?

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står nevnt tidligere i tråden:)

camber-kit, felger stereo osv:D

 

ok;)

 

hmm, er camber kitet nødvendi?

mye vil du ha for felgene da?

 

har vell egentli både stereo og felger, men vist prisen er ok kan eg vurdere de:)

 

men skal verfall ha senk, så hadde vert fint om du gadd å ta av fjørene :):thumb

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår