Gå til innhold

Volvo C30. Vik vei, Golf!

Ranger emnet


Ezo

Anbefalte innlegg

bare jeg som syns dette er en liten fittebil(unskyld uttrykket) som gjør at volvo nå bryter med ALT som har gjort volvo til volvo!? lage en bil for å ta opp kampen i småbilklasen? hmh jaja så ikke bare skal de ha fremhjulsdrift, men ballongformer og småbiler skal det også være.. jaja.. holder meg til 2-7-9 jeg, så lenge det går!

 

De har da hatt mye smått før. 66 og 340 f.eks, vil da si at C30 er 1000x fremskritt i forhold til 340.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var og prøvekjørte en slik her om dagen. 1400 kg inkl fører, 110 hk 1.8 diesel med originalt senkesett. Bilen var som en drøm å kjøre! Jeg ble litt overrasket over at det ikke var plass til mer enn 4 personer i den, til gjengjeld er det plass til fire lange personer - det har jeg aldri opplevd i en liten bil før. 1.8'n hadde forbausende godt bunndrag, og dro rimelig godt, men forbikjøringer i oppoverbakker er ikke den motoren beregnet på... :(

 

Blir det så jeg kjøper meg nybil til sommeren, så blir det nok en slik med 2 liter - enten bensin eller diesel, usikker...

 

Etterhvert kommer den også som C30R... :D 315 hk og awd... :D:D:D:D

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen merker er vel helt seg selv lenger uansett...det er jo kun snakk om økonomi

Noen er... De fleste av de kommer fra et land der det spises mye ris, rå fisk og hvor folk er kortvokste med rare fetisher.

 

Ontopic: Synes C30'en er den peneste Forden av alle. Det er også hyggelig med litt hjemmekoselige rekkefemmere under panseret; de gir en flott avveksling fra alle de ekle TDi'ene, TDCi'ene, i-CTDi'ene og resten av mølet man druker i til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er... De fleste av de kommer fra et land der det spises mye ris, rå fisk og hvor folk er kortvokste med rare fetisher.

 

Ontopic: Synes C30'en er den peneste Forden av alle. Det er også hyggelig med litt hjemmekoselige rekkefemmere under panseret; de gir en flott avveksling fra alle de ekle TDi'ene, TDCi'ene, i-CTDi'ene og resten av mølet man druker i til daglig.

 

I svenske AMS får den tunge R5-en mye av skylda for det uharmoniske oppsettet, hard framme, myk bak.

 

C30 er en virkelig lekker bil, men det er en ting som får meg til å lure: Hvis C30 er en bybil, hvorfor har den ikke hattehylle bak? Det slår meg som svært ufordelaktig å ha en bybil som man ikke kan gjemme ting i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår