Gå til innhold

Tid for nytt Treff i Kr.sand?

Ranger emnet


turbokano

Anbefalte innlegg

Det er ikke helt min greie, så jeg tror ihvertfall ikke vi har bumpet på hverandre der nei. Men om det er du som har Max Power-klister på sideruta har jeg sett deg noen ganger :)

 

jupp. gikk sammen med fotografene når dem var her på max power treff. måtte nesten ha litt reklame for dem da, og har blitt stående etter det ;)

 

Tror faktisk jeg har sett deg eller ei dame i helt lik bil du har i avataren,med eksos som står skrått ut bak..?:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å klage, men er ikke kl 20.00 litt i tidligste laget?

Jeg jobber selv på senteret på kveldene, og parkeringsplassen er ikke tom før iallefall 20.30... Folk surrer rundt som gale, selv etter vi har stengt... :(

Dama ville ikke være med på treff, så jeg er klar for en sen aften.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro!

Jeg og min bror m/ fruer og unger (fra Mysen i Østfold) skal på ferie 5-8 juli til kr.sand.

da tar jeg med min stylede vectra b familebil og stiller opp tenker jeg!

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro!

Jeg og min bror m/ fruer og unger (fra Mysen i Østfold) skal på ferie 5-8 juli til kr.sand.

da tar jeg med min stylede vectra b familebil og stiller opp tenker jeg!

 

Thats the spirit... :)

 

Er bra at noen folk planlegger ferien til biltreffene, er ikke så altformange som gjør dette... :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Juli er det bil(stereo)treff i Tønsberg, som det er masse folk på, så jeg reiser heller dit.

 

7.Juli stiller jeg gjerne med både vito, panda og dB-måler utstyr for en evt dB-drag konk. :)

 

still med db utstyr. fått nytt anlegg, og er gira på å se hvor høyt det spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår