Gå til innhold

Carzone Vectra

Bruker
  • Innholdsteller

    352
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Carzone Vectra

  • Bursdag 02/07/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    ehhh....bil.....
  • Modell (eks S4)
    A6/Omega/Omega Turbo
  • Biltype (eks Audi)
    Audi/Opel
  • Yrke eller sivil status
    yrkessjåfør, Gift
  • Motor (eks 1.6)
    2,5T/2,0T
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    kommer
  • Fylke
    ØSTFOLD

Contact Methods

  • Bosted
    Mysen

Carzone Vectra's Achievements

  1. Mitt evighets drifte prosjekt... c20let. ca 260-280hk. Bremses til sommern når den har blitt oppgradert litt:) Banebilen og bruksomegan som jeg solgte for et par mnd siden...
  2. Kanskje oppdatere denne... Siden sist har bilen fått xe topp og kammer. Bakleppe. Sparklet igjen der listene satt på dørene. Har også montert modifiserte KeiOffice 180sx coilovere med Audi innmat bak... Samt svarte lykter. Ikke på bildene... Verken kjørt eller skrudd noe særlig i år. Da jeg har hatt nok annet å henge fingrene i. Men nå står bilen inne for vintern så da får vi se hva som skjer. Har lyst på bur, sideskjørt, lav Steinmetz vinge eller lignende, sote rutene. Ny lakk og bedre finnish, Hydraulisk brekk+++ Noen bilder fra i år... Ganske kort vandring for å si det sånn... Fra første test i år. Fra Opel treffet i August. Bløtt.... Bruksomegan er solgt til fordel for trekkbil, Transporter. Noen filmer fra i år. Inboard fra jeg kjørte bilen til vinterlagring...
  3. Sharif felger. 8x 20" mener jeg. Husker navnet ikke i farten. Bilen ble solgt i November....
  4. Ikke bremset. Tenkte å gjøre det til sommern når jeg har fått trykket stabilt
  5. Sitter ikke på den:) Fikk den med på kjøpet av deler av Ole Vidar. Skal bygges om. veit ikke om jeg skal ha noe bak enda... Fikk med en "irmscher" bakleppe og. Men den tror jeg går på bruks omega´n:) Enig at de bakfangerne er stygge på Omega.
  6. Lage en liten prosjekt tråd her da... Bilen ble kjøpt i 2008 for å ha en billig bil en liten periode. Halvt år senere var det klart for EU kontroll. Noe som ikke var interresant siden jeg kjøpte ny bil. Bilen var en 1995 Opel Omega B 2,0gl med 136 massive hk:) Bilen ble ribbet og malt hvit/svart. Ellers var den helt orginal hele 2009 sesongen. Slik så den ut når jeg begynte: Etter fargebytte: Litt banebilder: Liten film med orginal bil: Når 2009 var over syntes jeg bilen fortjente litt mere futt. Så rundt påsketider reiste jeg til Stockholm og kjøpte en c20let fra Opel Calibra Turbo. Her satt det allerede en chip av ukjent merke. Større intercooler osv. Motoren var i utrolig god stand! Skruinga starta for fullt for å få bilen klar til OMC treffet på Rudskogen i Juni. Vi rakk å bli ferdig til søndagen. Altså siste dagen. Bilen fungerte veldig bra med kun noen enkle problemer som slangeklemmer som var for dårlige! Opel treffet: Film fra første test. OMC treffet. Gatebil Juli: Her sitter mor på. Litt skremt:) Dro da å kjøpte litt styling til bilen. Men kun fronten brukes fram til skjørtekanter er på plass. Begynte å slite med ladetrykk. Bytta til walbro255 bensinpumpe og tørrcoil. Men sliter med effekt på topp. Gatebil September: Film fra Gatebil/Gardermoen/OMC: Planen framover er: Mere effekt skjørter lettere Understell Bur? mye mer tenker jeg:) Har også en 1994 Omega som skal pusses på. Dette er arbeidsbilen:
  7. takk takk. vurderer å bytte alt:) venter på soting av ruter av bror. må nok koste på senk før våren og...
  8. ET 35 tror jeg det var. kanten på innsiden var skjært bort... kunne subb litt forran med mye sving i dumper. men svært sjeldent
  9. på filmen clutcher jeg til i ca 100-110. brekket begynner å bli dårlig. (har brukt det opp snart:) )skulle hatt noe hydralic:) takk for tips
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår