Ratata Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Lamborghini Miura Concept - seriøst noe av det mer sexy Stiller sterkt denna! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Nydelig kjerre! herregud for et design. Dette hadde blitt en knallsuksess hvis de hadde satt den i produksjon Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Den var rå den ja. Lurer på åssen pris det hadde blitt på en slik en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Her kommer det jeg synes er en av verdens peneste biler. Iallefall i mine øyne. De bilene som somergel er nevnt tidligere i denne tråden er biler som de fleste av oss ikke har sjangs til og få. Å forresten spar dere for kommentarer som at jeg er dum i hue o.s.v. det vet jeg allerede! Alle har hver sin smak. En bil til 5 mill kaller jeg ikke en bil, det er penger på hjul, hehe neida :P Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 enig med Mr.TransAm med 1970 Pontac Trans-Am.. Men skru tiden fram til 1973. Helt lik, bare at den store fuglen kom på panseret (i blått/sort), cameo white lakk, black deluxe interiør og Rallye II felger originalt.. DET er den peneste bilen noen gang.. i mine øyne.. Og jeg er ikke så fan av nye biler så da kommer det heller aldri til å bli laget noen penere heller.. :) Er helt sjukt å forelska jeg er i den bilen.. Men så må man gi minst 200.000 KR for en slik.. og nærmere 300.000 KR for SD-455 værstingen. JaJa.. jeg hadde ikke hatt hjerte til å ta imot en sånn nå uansett, for jeg hadde ikke hatt råd eller mulighet til å ta vare på en. De må taes godt vare på! Ellers er jo den sorte Lamborghini Miura som var bilde av sinnsykt sexy. Det er noe med bakrutesjalusi :) og digger spesielt den vinkelen skrått bakfra/siden. PS: liker best den gamle.. ikke concept. Pontiac Firebird (F-body) er min favoritt innen karosseridesign. Og håper for all del at de ikke tar opp produksjon av den igjen, for da vil de nok drite seg ut før eller siden og ødelegge hele historien. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 300 000 for en SD??? Dollar da eller? :D hehe Enig med deg tilbake dingo! Syntes trans amene fra 70-73 (ikke firebirdene altså) er de peneste bilene evva! 73en er også helt herlig! Jeg mener, Hvem vil vel ikke ha en slik en!? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Siden du spør, jeg ville ikke hatt en slik en :) Synes fronten ser ut som ei dau ugle. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Utdyp please Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er forskjell mellom en pen og tøff bil. Miura er pen bil, ferrari F40 er tøff (ikke pen). Hør hør.. Hvorfor står der RSR under nicket ditt Porschepower? kjører du en RSR? Eller bare en sc med stoor vinge? RSR går under kategorien råå.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Sierra eiere teller ikke *erte erte* :p jeg har altid hatt en rar smak i bil, mine kandidater er som f0lger: som nicket mitt sier, jeg liker Hemi 'Cuda'en annen jeg digger er. Plymouth Superbird feteste Mercen noengang lagd, Mercedes C-111 Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Den var merkelig... Har aldri hørt eller sett den MB'en før-- De to andre er forøvrig feite biler!;) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Trenger ikke å forklare mer, er bare min mening, du må jo skjønne at ikke alle i verden liker den bilen? :) Ellers er hvilken bil jeg har råd til ingen relevans med hva jeg mener er verdens peneste bil :) /me slaps hemicuda Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Respekterer meningen din fullt ut kingkaoz. Bare lurte på hva du mente med "skutt ugle" kommentaren... ;) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Mercury fra 40-tallet: Miura; MB 300 SLR: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Denne her mener jeg at er en av de peneste bilene jeg har sett på bilde og live. Med tanke på at de er laget i 1939 og med en detaljrikdom som Aston Martin hadde blitt grønne av misunnelse på, så mener jeg at dette er et smykke. 1939 Delahaye T165 Figoni et Falaschi V12 Cabriolet Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg