Omegamannen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ikke skryt for mye av egen bil mr.leone.det blir bare kvalmt Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Lamborghini Miura Concept - seriøst noe av det mer sexy sier meg egentlig nesten enig her.. men mener at orginalen er penere.. :) Peneste bilen jeg vet om må væra lamborghini Islero http://www.lamborghiniregistry.com/Islero/Islero/6354c.jpg Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Mye gammel sjit som ble dratt fram her, F40 og Opel Omega!? Come on! Antar smaken er ekstremt delt i denne sammenheng. Mitsubishi Evo 6 er vel ikke pen, mer.. Brutal! Og garantert den Evoen med råest utseende, med unntak av konseptbilen for Evo X. Personlig synes jeg min bil er linjelekker, men ikke i nærheten av å være i samme klasse som ikonet for "vakker", Aston Martin DB9. Har sagt det siden Aston Martin Vanquishen kom ut; Før jeg dør skal jeg ha eid en Aston Martin. V8 Vantage: V12 Vanquish: DB9: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 http://www.seriouswheels.com/top-Alfa-Romeo-8C-Competizione-Concept.htm Alfa romeo 8C competizione.. er bare en konsept bil, men fortsatt veldig pen. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 beklager for å måtte drepe ditt syn men ... R8 er nærmere verdens styggeste bil enn peneste.. det er jo bare en TT uten side vindu bak.... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 http://www.seriouswheels.com/top-Alfa-Romeo-8C-Competizione-Concept.htm Alfa romeo 8C competizione.. er bare en konsept bil, men fortsatt veldig pen. Eventuelt Alfa Brera.. Ja,takk,begge deler! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 en tråd med myyyyyyyye forskjellige meninger, er vel egentlig ingen ting som heter verdens fineste bil, for alt går på smak og behag...jeg syns opel og volvo er best og finest, og andre syns noe annet, så å si at en bil er finere enn en annen blir litt teit syns nå jeg daa men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 nå skal det jo sies at man her vel egentlig var ute etter de bilene som er mest vellykket linjemessig? var ihvertfall slik jeg oppfatta det.. sjøl om jeg elsker f eks en gammal kadett C eller ford mk1 mexico så vil jeg alikevel ikke påstå at dette er verdens fineste bil.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 nå skal det jo sies at man her vel egentlig var ute etter de bilene som er mest vellykket linjemessig? :) Som f,eks: Vellykket Ikke vellykket Sorry folkens, 240 har ikke bedre design enn Bugatti T57 :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nå får Viking mange hatmail. Hehehehe... En bil jeg seriøst forguder... Kanskje ikke lekre linjer, men syns den er svææært attraktiv :) I frykt for å bli upopulær blant Omegamannen og co. (dette er ikke min bil...) syns jeg NSX designet er vellykket... Ser ikke urgammal ut selv om designet er fra 1989... Hvis man tenker på andre biler fra samme tid! Jeg er helt jævla svak for den og, blir gelè i knærne hver dag... Hehe... Ok ikke verdens vakreste, men litt pen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Audi R8: Ja!:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Her er en linjelekker bil :D: Den peneste bilen jeg vet om må være denne: Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 R8 er ingen pen bil. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ADEEL Omegamannen og co. hehe hva slags piss er det og si. :) PS honda NSX er en veldig vakker bil.Men synes bare ikke man skal gå ut og skryte av egen bil.bedre at andre sier det til "deg". Jeg har Opplevd nok av folk som står og skryter til jeg får vondt i hodet.bedre og være stille og la andre beundre;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg