Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært mulig å lage en liste over alle disse bilene som folk vet om?

Som kunne oppdateres?

Jeg sitter her med en klump i halsen når jeg ser alle disse skattene som står og ruster.

Jeg filleristet en nabo her om dagen som kjørte en K70 på skroten.

Vet de ikke at folk vil ha slikt og at de kan få mer enn 1500,- for bilene?

 

Bare slik tilfeldigvis vet jeg om en som har to K70'er.. han hadde tre, men jeg kjørte den tredje til pinneved på jordet. utrolig nok ble den solgt og pusset opp igjen.. Det er onklen min som har disse. den ene erbygd sammen av to kollisjonsskadede biler, den andre er urørt.. rust er det nok v på begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slik tilfeldigvis vet jeg om en som har to K70'er.. han hadde tre, men jeg kjørte den tredje til pinneved på jordet. utrolig nok ble den solgt og pusset opp igjen.. Det er onklen min som har disse. den ene erbygd sammen av to kollisjonsskadede biler, den andre er urørt.. rust er det nok v på begge..

 

Ellers så har jeg en med minimalt med rust. Som skal selges. :)

2000 VW Passat 1.8T

1974 VW Scirocco TS

1974 VW K70 LS

VW K70 Forum

 

min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***mod-edit: lag en salgsannonse i kjøp/salg. Dette er ment å være en ren bildetråd/om veteranbiler.

 

PS! Velkommen ombord. Håper du får et trivelig opphold.*** :)

 

Har en kamerat som har en 1971 Datsun 1200 De Luxe som noen bør redde.

Bilen står i Sandefjord og er en komplett bil som er et prosjekt.

Ta kontakt med Torodd på tlf. 41212890 el. 33521407 hvis interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sto plutselig ute i bakgården/parkeringen i Sandakerveien 74 (som de river og skal bygge nye DYRE leligheter i) på en av de bedre sommerdagene vi hadde. Jeg var ute i god tid (som dere ser av tidspkt. nede til høyre), da jeg ikke skulle åpne kundeserv. før 20 min senere, men tror dere det var EN ENESTE av de som jobbet der som snakket engelsk ? NEI DA ! Addecco sto det på ryggen, og Addecco var alt de kunne si på norsk. Milde himmel ! Uansett.... jeg tenkte å høre med noe av arb.lederene når jeg hadde lunsj, men da var den borte :oohh

DSC00114.jpg

 

Jeg fikk med andre ord aldri undersøkt hva det var, hvor den kom fra, hvem som eide den og om ingen eide den lenger og den skulle skrotes så kunne jeg sikkert fått den fjernet på ca. 15 min......(tror den har blitt glemt igjen av familien til en gammel fyr som nå er borte) men jeg rakk aldri å "få ut fingeren" damndamn

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår