Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Jeg finner mye rart rundt om kring som foriksempel asconan på bilde ved siden av her som jeg kjöpte etter mye om og:angry: men for fire tusen rust fri var den å sto bak et uthus på hadeland, å de ligger en ford taunus i mitt bilde galleri som dere kan se på . den fant jeg i sverige å fikk gratis (ikke så uvaneli å få biler i sverige). var en gubbe jeg fikk over tyve biler av he he dom som jeg var så dro jeg det på meg fikk alt til å starte å gå:drive2 men hvor skulle jeg gjöre av dem til slutt, fikk jo solgt en del men meste pårten gikk på skroten uten om forden, fikk sjekka litt rundt den å de viste seg den var norsk.kom helt i fra råde faktisk,:titties: men hadde vert kult å funnet noen store plasser som turboknut har tatt bilde av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vomaz: er den vw bussen forlatt egentlig?

 

alle tre bilene jeg tok bilde av står på rekke å rad ved husene rett etter levang i nordland.. nærmere bestemt på neppelberg..

 

glemte å nevne at den vw har stått der i MANGE år ja...

 

jeg tenkte på å stikke oppom å ta en gløtt på bilen bare for bildene å infoen om bilen sin skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte på å stikke oppom å ta en gløtt på bilen bare for bildene å infoen om bilen sin skyld.

 

Blir det atmed fergeleiet eller?

Det er nok en 60taller. Du må ta noen nærbilder.

Hvor lenge trur du den har stått der?

 

det blir ved ferjeleiet ved levang..

 

jeg kan huske at den har stått iallefall 11-12 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah såpass..

http://www.norgeibilder.no/

 

Skriv inn disse kordinatene så kommer du ved fergeleiet.

Nord: 7342977

Øst: 683930

 

Gidder du å fortsette du som veit veien dit?

 

der står VW bussen.. det er den hvite flekken utenfor huset..

nord: 73455346

øst: 687573

 

forden står her.. man ser den røde flekken;)

nord: 7345112

øst: 687424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der står VW bussen.. det er den hvite flekken utenfor huset..

nord: 73455346

øst: 687573

 

forden står her.. man ser den røde flekken;)

nord: 7345112

øst: 687424

 

 

Der var den ja. Ca 2,5-3km fra innkjørelsen til fergeleiet kom jeg fram til. Kan det stemme?

Litt søking på nettet så fant jeg ut at det kan være en fra 63-> og oppover. 13ruters Deluxe.

Veit du om det bor folk i huset ved bussen eller?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den ja. Ca 2,5-3km fra innkjørelsen til fergeleiet kom jeg fram til. Kan det stemme?

Litt søking på nettet så fant jeg ut at det kan være en fra 63-> og oppover. 13ruters Deluxe.

Veit du om det bor folk i huset ved bussen eller?

 

tror det bor folk i huset der.. veien er blitt brøytet i vinter..

 

får ta meg en kjøretur oppover i hælga å se om jeg får vite noe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår