Gå til innhold

Min Volvo 740R. Nye bilder 21.09.2011. Bilen ferdig, pokal plokker Vallåkra/Ål treff

Ranger emnet


Frode740R

Anbefalte innlegg

  • Svar 814
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja må ordne meg kamera først....

 

 

Det er ikke noe du må vudere. med det prosjektet der så er det så absolutt noe å lage prosjekt tråd om. ja få tak i et kamera og knips i vei.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Sorry har nok vært vekke en liten stund... men må få lov og si det at i løpet av uken så kommer godt mulig de høyglans polerte mimmene på bilen... eg gleder meg... resultatet er bra syns eg... itt små feil blir det jo alltid... Det har med hånden på hjertet vært en jævlig jobb... dette gjør eg ikke med noen felger igjen.. Selve høglans polre biten var forsovet enkel... men det var forrarbeidet som tok tid... Veeeeeeeldig lang tid.... Det var dette med å slipe vekk dreie sporene i felgene som var den tøffe jobben... I morgen så kommer det dekk på... Så er det en liten små jobb på ene hjulet også er det gode ting... så da skal eg ta ett par bilder av bilen med felgene på. I går tok eg og høglans polerte rørene fra turboen og til intercooleren og kjøleren og til innsuget. Det dumme er at eg egentlig sikkert ikke kommer til å bruke de så lenge etter som at eg skal ha den store kjøleren i om forhåpentlig vis ikke så alt forlenge... Motor prosjektet er blitt litt bremset.. det har falt litt i dass... grunnen er nok dette med fører kortet som for ut vinduet... Saken er avgjort og eg har fått 16 dager i palleland og 18 mnd som pasasjer... Vel venner av meg syns det bare er greit... for noen må jo lufte de hesten eg så langt har...

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rørene før høyglans:

 

DSC00178.jpg

 

 

Og ene røret etter glans... Det blir nok ikke noe særlig med bilde av motor rommet etter som at eg ikke er helt happy med den plassen... ha r en liten tanke for den plassen.. og og at det skal bli en liten rydding der til sommeren muligens.

 

DSC00179.jpg

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår