Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet


xGrape

Anbefalte innlegg

Her her min. Svakeste sotfilm du får på bilextra!! ikke så mye forskjell. vurderer å sote likt framme og.

Ser bra ut det der. Er mulig jeg soter bak først, så ser jeg om jeg er fornøyd. Syns JEG at det ser harry ut, så er det jo bare å ta framrutene og. Men det kommer vel an på hvor mørk filmen er. Med en så lys som du har, så blir det ikke så kjempe "yinyan" mellom foran og bak.

 

Har på en måte for meg at biltema og bilxtra er så og si like jalla, bare at bilxtra er "litt dyrere for smakens skyld" eller noe i den duren. Burde vel få en like ålreit film på biltema? Der slenger de jo tilogmed med en sånn gummiskrape:) Også har de film som er ment for å reflektere varme. Det er jo kanskje ikke så dumt?

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jeg ha kjøpt katta i sekken?

 

Syns det var en ok pris for Angel Eyes jeg http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?products_id=1441

Men ser da mistenkelig lik ut til disse som IKKE er Angel Eyes? http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=12681&ASP=1493249&Type=VW&Model=Golf&Year=1993&Back=WA_Varegruppe+ASP=1493249+Type=VW+Model=Golf+Year=1993+Varegruppe=0485

 

Er det bare NBS som har lagt ut feil bilde? Eller?

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet hos NBS er feil..

De du har bestilt er samma lykter som jeg har på min, bare i chrome..

 

Om du vil, kan du dobbeltsjekke produktnummeret opp mot katalogen til FK, da vil du se at de du har bestilt er med angel eyes..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, slik får man vel inn det meste; :)

antenna-car-1-lrg.JPG

 

Ellers har man den mer humane måten med å sette en liten stjert bak på taket.. Er visst enkelt å legge antennekabel frem, og syns noen nevnte det ikke var noe stress å borre i taket.. Var vertfall noen som gjorde det i en ellerannen tråd mener jeg.. :)

 

Min lille stjert;

Golf%203%20046_resize.jpg

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virke som om du ska gjøra litt me bilen, mn korfor tar du ikke å lakkerer fangerene dine først. det hever jo bilen myye mer enn angeleyes og anna knask. Eg meine at det burde var 1. prioritert for ein som ikke har lakkerte fangere.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha angel eyes, så vet jeg om en som selger helt nye FK Automotive-lykter (slike jeg har på min, se galleriet i signatur), både chrome og svart utgave, til 2500 kroner inkl H7-pærer..

Koster vel rundt det samma hos Autospar osv, men da uten H7-pærer (4stk, som koster litt), samt kortere leveringstid.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men jeg har allerede betalt nå så... ordner seg:)

 

Har planer om å få lakkert fangerne, det er bare litt mer stress enn å montere lykter osv:) Men håper det kommer i løpet av sommeren. Litt i tvil på om jeg skal forsøke å lakkere de som er på nå, eller skaffe glatte fangere fra en GL-utgave som kanskje er litt lettere å lakkere... kan bli dyrt :o

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha angel eyes, så vet jeg om en som selger helt nye FK Automotive-lykter (slike jeg har på min, se galleriet i signatur), både chrome og svart utgave, til 2500 kroner inkl H7-pærer..

Koster vel rundt det samma hos Autospar osv, men da uten H7-pærer (4stk, som koster litt), samt kortere leveringstid.. :)

 

Vis du meine han som hadde på VAG sidene så er han utsolgt, hørte sjøl med han igår kveld. hadde forsvunnet rimlig kjapt. så han får inn nye iløpet av ca 2 uker.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du meine han som hadde på VAG sidene så er han utsolgt, hørte sjøl med han igår kveld. hadde forsvunnet rimlig kjapt. så han får inn nye iløpet av ca 2 uker.

Ah, ok. Tenkte meg at de kom til å gå relativt fort, ja..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jeg ordna 4 H7 megablue pærer på Biltema til den nette sum av 278,- Syns det virka litt bedre enn de sirka 800 jeg måtte gitt for samme varen på Bilxtra? Mulig jeg gjorde et dårlig kjøpt da, men vi får se :D

 

Noen som har dårlig erfaring med disse? (jeg har de e-merka, 55watt)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår