Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet


xGrape

Anbefalte innlegg

Røde kalipere, svarte tromler! Det jeg ville gått for, og trolig det som passer best med bilen ellers.

 

Har du rustete bremseskiver, så trenger du ikke gjøre stort annet enn å kjøre en liten tur, da går rusta bort:) (Må jo selvfølgelig bruke bremsene da:op)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han har fortalt meg at jeg heller burde dekke til felgene med slike: http://www.leftlanenews.com/2006/03/25/forget-the-spinners-pimp-rims-go-hi-tech/

 

Men må jo innrømme at det er SINNSYKT fett. Hadde det vært lovlig for "gatebruk", så hadde du sett meg med de! Sorry ass:P

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig rubbet/polert panseret idag

polert_front.jpg

 

polert_back.jpg

Nå er det veldig nærme fargen/glansen som resten av bilen har. Resten av bilen får vente litt. Er jo arbeid å polere jo:P Kjøpte en sånn polermaskin på Biltema. Gjorde jo jobben med å smøre på voksen ganske mye til en lek - men til å polere det bort igjen var den jo ubrukelig. Om jeg hadde latt voksen tørke for mye, for lite, lagt på for mye - eller snarere at man faktisk ikke SKAL stå i skinnende sol og polere:P - maskinen fikk hvertfall ikke bort en dritt. Håndkraft og polergarn gjorde susen dog.

 

Når man ser på bildene skjønner jeg ikke at folk kan klage på fargen. Hører jo ting som "nei den bilen kan du jo ikke gjøre så mye med, den blir jo aldri kul med den fargen". Nå har jeg som sagt ikke planer om å gjøre den ÜBERKUL - men fargen er jo LEKKER!

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fortalt meg at jeg heller burde dekke til felgene med slike: http://www.leftlanenews.com/2006/03/25/forget-the-spinners-pimp-rims-go-hi-tech/

 

Men må jo innrømme at det er SINNSYKT fett. Hadde det vært lovlig for "gatebruk", så hadde du sett meg med de! Sorry ass:P

 

Har ikke Harry vært på døra enda, så er han på vei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal du ha deg angel eyes etterhvert, så ville ihvertfall jeg invistert i spredere. Angel eyes på park, uten spredere er nesten døfødt, etter min mening ihvertfall :D

Men det er ikke lov å kjøre med det sånn, er det ikke så? Altså hovedlys på park, og tåkelys på. Ikke så ofte jeg "står og henger" med motoren igang at det ville vært noe poeng med angel eyes egentlig i så fall?

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har tenkt litt på rød girpose og girkule og i det siste:)

Noen som vet om noen fine kuler med litt rødt i seg, som har tallene påtrykt (i rett rekkefølge)? De fleste er jo bare helt clean - men det er kanskje ikke noe problem egentlig? Hva syns dere? Noen av dere som har byttet ut girgreiene sine, og har noen bilder å komme med?

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Park + spredere (tåkelys) er lov som erstatning for kjørelys i dagslys..

 

Ringene lyser også selv om man kjører med kjørelys.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som har tallene påtrykt (i rett rekkefølge)? De fleste er jo bare helt clean - men det er kanskje ikke noe problem egentlig? Hva syns dere?

Tallene på girkula er ikke nødvendig om du har kjørt bilen 2-3 ganger.. Tror aldri jeg har sett ned på den for å finne neste gir, akkurat.. :)

Har bytta girkule i min, men girposen er litt kort, så vurderer å kutte selve stanga litt..

Bilder ligger i galleriet som er linket til i signaturen.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår