Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet


xGrape

Anbefalte innlegg

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som nevnt tidligere, dette ble knall! :)

Ser bra ut nå, bare å nyte VMAXX-konforten fremover.. :D

 

Syns ikke det er så ille nei. Ganske humpete blir det jo selvsagt på dårlig vei, men det veier mer enn opp for det når man er på bedre veier :)

 

vmaxx komfort ? er deres sett stivere bak en forran ? det jeg monterte på fruens bil er slik.. spessielt å kjøre med :P

 

Ikke helt sikker på hva slags VMAXX det er snakk om, er det som eyecandy selger. Har ikke merka noe særlig til at det er stivere bak enn foran... men kan godt være.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig noen allerede har spurt om denne men orka ikke lese gjennom 31 sider for å finne ut av det ;) denne plastfornyeren, hvor kjøper man slikt?

 

Alle bilrekvisitaforrestninger. Biltema og Turtle har noe, men de er begge ubrukelige. Kan anbefale både autoglym sin (heter Bumper Care, grønn etikett) og Meguiars (heter Gold Class Trim Detailer, svart flaske). Disse to får du feks hos Bilxtra. Koster rundt hundrelappen.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bilrekvisitaforrestninger. Biltema og Turtle har noe, men de er begge ubrukelige. Kan anbefale både autoglym sin (heter Bumper Care, grønn etikett) og Meguiars (heter Gold Class Trim Detailer, svart flaske). Disse to får du feks hos Bilxtra. Koster rundt hundrelappen.

 

Raskt svar, det liker vi :)

takk for det, mine plastdetaljer er blitt mer grå enn svarte så kanskje på tide med en liten shine før sumaren :)

Bilen min

VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett på siste bildene av bilen din no..og eg må virkelig si det er en av di fineste 3'erene eg har sett på meget lenge!..stolt av den der bør du være:)

 

Wow, det var trivelig å høre :) Er mye meninger ute og går her på forumet, men må si jeg er fornøyd selv og. Og det er vel tross alt det viktigste? :)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår