Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet


xGrape

Anbefalte innlegg

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes det ser best ut med den lyseste filmen, aner ikke hvor mange % det er. Har selv den lyseste på bilen min, og funker fint å rygge med det (Hender jeg må sveive ned ruta for å se ordentlig i speilet riktignok)

 

Det ville ihvertfall sett jalla ut om du ikke hadde sotet bakruta i det hele tatt, enn om du bare soter litt mindre, men blir nok uansett seendes best ut om du har det likt. Rullgardin i bakruta er jo også en løsning.

 

Og om du skal sote, så sot for guds skyld alle siderutene, og ikke bare bak, da det gjør bilen harry, og ikke fin. Ellers så synes jeg ikke det ser bra ut hvis du har lysere film foran, enn det du har bak. Mitt tips er å sote likt rundt hele bilen:)

 

Mine erfaringer og meininger (Om det jeg synes ser best ut) ;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil prøve å kjøre lovlig og da:)

Da ville jeg nok ikke sotet noen ruter i det hele tatt. Blitt stoppa utallige ganger med den sotinga jeg har nå og politet har aldri klagd på solfilmen min, da denne er realitivt lys. Din bil, dine valg:) Bare sa at jeg synes det ikke er noe fint med kun bakrutene.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så politiet tar ikke 43 % rundt om så alvorlig?

Kommer an på hvem du møter..

Men Massern har ikke sagt han har 43%, det var en annen en..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvem du møter..

Men Massern har ikke sagt han har 43%, det var en annen en..

Ikke meg nei. Har som sagt ingen aning på hva jeg har. Er det lyseste man får tak i, som også er blitt litt "solbleket" med årene.

 

Kommer jo på hvem man møter og hva slags humør politiet er i. Men kommer ganske langt bare man er litt hyggelig tilbake, og ikke nødvendigvis svarer "spydig". Har du flaks kan du fint ro deg unna en ting, om de skulle begynne å pirke på f.eks soting, som dette tilfellet her gjelder:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om du liker det, så for all del bare gjør det:) Skal ikke påvirke hva du gjør og ikke gjør med bilen din. Bare litt konstruktiv kritikk ifra meg. Men min personlige meining er at jeg syns det ser stygt ut. Blir som Marvil sa: Stor sjanse for at Harry kommer å banker på døren din:op

 

Skal sjekke om jeg finner noen bilder jeg kan legge ut til deg jeg!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt jeg ikke er enig med deg, derfor jeg gjerne ville sett non bilder:) Men hvis det er sånn at de fleste har på alle rutene, så er det vel kanskje tingen... Får ta en tur på Biltema/bilXtra en dag ja....

 

 

Her her min. Svakeste sotfilm du får på bilextra!! ikke så mye forskjell. vurderer å sote likt framme og.

 

4.jpg

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

 

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår