Gå til innhold

Tråden om min 94' Vectra 1.8i

Ranger emnet


sk1rty

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns ikke lyktene var noe stress å montere jeg... (eneste som var stress var å få i pærene i hovedlyktene :op)

 

Kjørelysene fikk jeg justert inne hos opel, så de ble bra, men fjernlysa derimot er ikke fullt så bra enda. De lyser ganske bra :op, men er altfor sentrerte, så når jeg kjører på en mørk vei og kommer i en sving, ser du egentlig ikke så mye gjennom svingen da :(... Vet noen om det går an å justere fjernlysene på disse lyktene eller? (lurer på om de glemte det inne hos opel eller hva de gjorde :wonder)...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var delte meninger her, men tror ikke det skal bli noe problem å montere. Jeg har uansett mye hjelp å få hvis jeg trenger det.

 

Ellers blir det nok styling og hellakkering til sommeren.

 

Noen som vet om en fin metallicfarge som er ganske lik den jeg har i dag? Kanskje litt mørkere? Et bilde eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Okei...

 

Jeg har sett på eyecandyracing, Styling-tech og Powerzone. Sammenlignet priser, og har da sett at Powerzone gir meg den billigste Rieger GTB stylingen til min Vectra.

 

Hvis jeg handler Rieger GTB hos Powerzone må jeg ut med 5990,- for frontspoiler, hekkskjørt og sideskjørt. Det synes jeg ikke er en dårlig pris.

 

Noen erfaringer med Powerzone? Er de greie å handle med?

 

 

Døm er greie de.. Handla av de mange ganger

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt bilder av Vectran med sommerhjul på ;)

 

Klikk her for galleri :)

 

Få gjerne litt kritikk på bilder også, så vil jeg VELDIG gjerne ha tips til hvordan jeg kan fikse dugg på innsiden av blinklyset framme.

 

Noen som vet?

Bilde av blinklyset:

DSCN0351.jpg

 

 

EDIT: Etter en del lesing rundt på forumet har jeg funnet ut en måte som kan fungere for å få dugg ut av blinklyset, har nå tatt blinklyset av bilen og lagt det på varmekablene på gulvet, dugget har forsvunnet delvis, og det ser ut til å fungere å tørke blinklyset inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var blinklyset mitt fikset!

 

Så har jeg funnet ut at det er bare 8 bolter som må bort når jeg skal fjerne hengerfeste, så dette skal bli en grei sak å fjerne når den tid kommer :)

 

Ellers har jeg ordnet meg med nytt instrumentpanel med turteller... Så er bare å få lønning så jeg får instrumentpanelet... Så skal jeg bestille hvite instrumentskiver til dette litt senere.

 

Jeg holder vell egentli bare på å sparer penger til hellakkering i metalliclakk og Rieger GTB styling til bilen til begynnelsen av juni :)

 

Foresten... Hvor ofte bruker folket å skifte olje og oljefilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hvite instrumentskiver i sin Vectra A? Noen bilder? Hadde vært veldig fint :)

 

Holder på å skal skaffe meg det selv nå, men er litt i tenkeboksen...

 

Holder også på å skaffe ;)

Her har du ihvertfall et bilde.

Calibra-16-2.JPG

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår