Gå til innhold

Tråden om min 94' Vectra 1.8i

Ranger emnet


sk1rty

Anbefalte innlegg

Da var blinklyset mitt fikset!

 

Så har jeg funnet ut at det er bare 8 bolter som må bort når jeg skal fjerne hengerfeste, så dette skal bli en grei sak å fjerne når den tid kommer :)

 

Ellers har jeg ordnet meg med nytt instrumentpanel med turteller... Så er bare å få lønning så jeg får instrumentpanelet... Så skal jeg bestille hvite instrumentskiver til dette litt senere.

 

Jeg holder vell egentli bare på å sparer penger til hellakkering i metalliclakk og Rieger GTB styling til bilen til begynnelsen av juni :)

 

Foresten... Hvor ofte bruker folket å skifte olje og oljefilter?

 

Hvordan fikset du duggen ? har samme problem :puke

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sweet, koster dette mye? Er det blått lys? Får man med ringene rundt?

 

Disse koster 1000kr ink frakt og monterings anvisning. Det er blått lys ja. Ringene rundt koster ca 300kr.

 

Det som er spesielt med disse er at det lyser igjennom tallene slik det gjør med orginal skivene. Det gjør det somregel ikke om du kjøper andre hvite instrumentskiver...

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikset du duggen ? har samme problem :puke

Først tok jeg å skrudde blinklyset ut av bilen. Var bare en skru. Så tok jeg hårføner med gode mellomrom, for å ikke smelte/omforme plastikken.

 

Etter dette er det også viktig at det ligger tørt og varmt, så jeg la det på badegulvet for natten :)

 

Det var min oppskrift på å fjerne dugg! :phatyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å sjekke hvor lang tid det tar før duggen kommer tilbake. Er jo generelt ingen problem å ta blinklyset inn over natten for å la det tørke. Hvis det har kommet dugg en gang, så kommer den sannsynligvis tilbake, er bare et spørsmål om tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du først drar ut de svarte pinnene som nålene hviler på, så ser du utgangspunktet til nålene før du tar de av. så når du setter de på igjen så setter du bare nålene sånn ca. der de sto. Det gjorde jeg. Så vet ikke om det stemmer helt men :op

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår