Allright Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Da var blinklyset mitt fikset! Så har jeg funnet ut at det er bare 8 bolter som må bort når jeg skal fjerne hengerfeste, så dette skal bli en grei sak å fjerne når den tid kommer :) Ellers har jeg ordnet meg med nytt instrumentpanel med turteller... Så er bare å få lønning så jeg får instrumentpanelet... Så skal jeg bestille hvite instrumentskiver til dette litt senere. Jeg holder vell egentli bare på å sparer penger til hellakkering i metalliclakk og Rieger GTB styling til bilen til begynnelsen av juni :) Foresten... Hvor ofte bruker folket å skifte olje og oljefilter? Hvordan fikset du duggen ? har samme problem :puke Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Sweet, koster dette mye? Er det blått lys? Får man med ringene rundt? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Sweet, koster dette mye? Er det blått lys? Får man med ringene rundt? Disse koster 1000kr ink frakt og monterings anvisning. Det er blått lys ja. Ringene rundt koster ca 300kr. Det som er spesielt med disse er at det lyser igjennom tallene slik det gjør med orginal skivene. Det gjør det somregel ikke om du kjøper andre hvite instrumentskiver... Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hvordan fikset du duggen ? har samme problem :puke Først tok jeg å skrudde blinklyset ut av bilen. Var bare en skru. Så tok jeg hårføner med gode mellomrom, for å ikke smelte/omforme plastikken. Etter dette er det også viktig at det ligger tørt og varmt, så jeg la det på badegulvet for natten :) Det var min oppskrift på å fjerne dugg! :phatyo Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er duggen borte for altid? min blir sånn når jeg har vasket bilen:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Den har ikke kommet tilbake til meg i allefall... Mulig den jør d med tiden :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Det er bare å sjekke hvor lang tid det tar før duggen kommer tilbake. Er jo generelt ingen problem å ta blinklyset inn over natten for å la det tørke. Hvis det har kommet dugg en gang, så kommer den sannsynligvis tilbake, er bare et spørsmål om tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hvordan er listene på en Vectra A festet? Er de bare limt på eller er det klips som står i små hull? Noen som har bilder av en vectra uten lister? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Lim lim og atter lim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Lim lim og atter lim. Lurer på om jeg skal fjerne listene til sommeren, når jeg skal ta hellakkering på bilen... Lurer på om bilen blir tøffere da... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hvordan får dere de hvite skivene innenfor speedometer-nåla etc.? Er de til å ta av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ja, er meningen du skal ta av nåla. Bruk et skrujern eller noe slikt til å vippe den opp, ikke bruk for mye kraft :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Vil ikke da det som står igjen vri seg rundt pga fjæra som holder nåla tilbake? Slik att det blir vanskelig å finne ut hvor nåla egentlig skal sitte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hvis du først drar ut de svarte pinnene som nålene hviler på, så ser du utgangspunktet til nålene før du tar de av. så når du setter de på igjen så setter du bare nålene sånn ca. der de sto. Det gjorde jeg. Så vet ikke om det stemmer helt men :op Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ok, det hørtes jo greitt ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg