Gå til innhold

Bilder av Amerikanske Trucks (bildetung tråd)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvordan de Peterbiltene er å kjøre jeg.. Ser jo nesten ingenting annet en rett frem der.. Har kjørt mye snutebil, men aldri noe med såååå lang snute og der var det mange store dødsoner..

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte egentlig ikke den siste, masse krom og strøken lakk... men halve hytta borte jo, short-cab er pyton :)

 

Så de skal være rustne, ripete og stygge for å være fine?

Den siste har daycab. Nå har den faktisk fått på sleeper hvis jeg ikke tar helt feil. Mener jeg så et bilde av det.

 

Den bilen er custombygd fra grunnen. Rammerailsa ble bestilt uten noen hull, så alle fester til hjuloppheng ble borra så høyt opp som mulig for å få den lav. Den kjører også på mindre dekk enn vanlig. også for at den skal bli lavere.

Syns den er helt nydelig!

Se her: http://www.pickettcustomtrucks.com

 

Peterbiltene kommer med enten vanlig hood, som er langt eller extended hood som er enda lenger.

 

Alle sier at amerikanske trucks er veldig gammeldagse. Usynkroniserte girkasser og dårlig komfort.

Er som å sitte på en kjøkkenkrakk og kjøre traktor var det en som sa til meg en gang.

Men det er vel sånn amerikanera vil ha det.

I USA går det mange fler eldre lastebiler enn det gjør her her i Europa. FX: man ser ikke mange Volvo f12 igjen på veiene nå, men i USA går det mange biler fra 80 tallet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilene er nydelige. Skal ha meg en Peterbilt en gang.

 

Detta er den feteste i norge.Peterbilt 379:

peterbiltjumpking2.jpg

 

pickett21.jpg

pickett30.jpg

 

Fler bilder her: http://www.hankstruckpictures.com/pickett.htm

Hva er dimmen på eksosen her a? Ser STORT ut:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Peterbilten fra Duel, hvis noen av dere har sett den:

dsc_3447.jpg

 

Her er et par til:

dsc_3495.jpg

dsc_3379.jpg

Kjerra til Johnny Cash:

bob291.jpg

Den her er sinnsykt fet:

101_0182.jpg

Kunne kjøpt en sånn en å bo i:

file0143.jpg

Laaaaaaaang snute:

hotrod6_stor.jpg

Kuståm:

tr15_stor.jpg

tr16_stor.jpg

Hardbarka trucker:

tato_stor.jpg

 

Her er sida til han som importerer us trucks hit til landet: http://www.truckparts.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, filmen heter Convoy, hovedpersonen er spilt av Kris Kristofferson, som mange nok vil kjenne igjen som Whistler fra Blade filmene ;)

 

 

ÆDDUR-BÆDDUR! DU TAR FEILUR! (noen som har sett raske menn? :P)

 

han sikter nok etter "Hevn på 18 hjul" som gikk på tvnorge for et par år siden...husker desverre ikke hva det engelske navnet på programmet var...

 

btw: hva gjorde at du trodde at det var convoy det var snakk om? var det en 200x-mod lastebil som gjorde utslaget??? :iconsm

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆDDUR-BÆDDUR! DU TAR FEILUR! (noen som har sett raske menn? :P)

 

han sikter nok etter "Hevn på 18 hjul" som gikk på tvnorge for et par år siden...husker desverre ikke hva det engelske navnet på programmet var...

 

btw: hva gjorde at du trodde at det var convoy det var snakk om? var det en 200x-mod lastebil som gjorde utslaget??? :iconsm

 

 

Hva snakker du om?

 

Du ser jo at det er mack`n til "Rubber Duck" i Convoy..

 

ten-four

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, ja er 500% sikker på det du, det der ER rubber duck ;) Rask søk på google bilder kommer opp med Convoy.jpg

 

so thats the big ten-four. ;) Åja, har sett den filmen NOEN ganger ja :D Så Duel for ikke så lenge siden, SJEF lyd i den Peterbilten da! BROOOOOOOOOOO! :D

 

Og her er 18 wheels of justice trucken, hvordan kan man i det hele tatt ta feil av denne og rubber ducken?

 

T2000-18WheelsOfJustice.jpg ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevn på 18 hjul. Kjørte ikke han en kenwood eller kenworth eller no sånt a? Usikker på navnet bare mener jeg fikk med meg det i første episode eller no sånt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt flere bilder av en lignendes trailer som den de kjører i Convoy.

 

albrecht_15122002040.jpg

albrecht_15122002038.jpg

albrecht_15122002036.jpg

albrecht_15122002034.jpg

albrecht_15122002032.jpg

albrecht_15122002030.jpg

albrecht_15122002026.jpg

albrecht_15122002024.jpg

albrecht_15122002020.jpg

albrecht_15122002000.jpg

albrecht_15122002022.jpg

mack_r7_3_1984.jpg

 

 

Ta en titt innpå her!

 

http://www.stlouisdumptrucks.com/convoy9-04b_008.htm

http://www.stlouisdumptrucks.com/convoy9-04b_005.htm

 

Slik ser vist traileren ut etter at den vart gjenoppbygg etter at den vart vraket i 1988.

 

P1010034.jpg

 

 

Det finnes ingen trailere på denne jord som er finere enn denne Mack'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt flere bilder av en lignendes trailer som den de kjører i Convoy.

 

P1010034.jpg

 

 

Det finnes ingen trailere på denne jord som er finere enn denne Mack'en!

Nåja så fin er den ikke....

Likte den "Rat style" trucken jeg... rustbrun overalt.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trucken fra 18 wheels of justice er en Kenworth t2000.

 

Samme som Telenor-kenworthen:

kenworthT2000.jpg

 

Skulle gjerne hatt Trucken til RubberDuck.

Den de har bygd opp her er ikke helt lik den i filmen.

Den i filmen har svart dieseltank, mens denna har chrome. I filmen så står det bare R.D trucking på døra på denna står der Rubberduck trucking.

 

Digger den her kommntaren fra Convoy: .....where are they all coming from? Dont ask me, ask them. I`m running from my life, myself... -But theyre all following you? -No, they aint. I`m just in the front.

 

Her er et bilde av Kenworthen fra Smokey and the bandit.

Smokey01.jpg

Noen som har noe info om den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår