Gå til innhold

Bilder av Amerikanske Trucks (bildetung tråd)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sorry, jeg trodde dere refererte til disse:

 

*snip* den traileren jeg synes er penest er freightlineren fra den serien som gikk på tv. Var mørke blå. om jeg ikke tar feil så er det en sånn en: http://www.freightlinertrucks.com/trucks/find-by-model/coronado/

 

 

Amrikanske Volvo snutebiler også pene mener jeg.

 

 

var det det den het? hoved pesonen som kjørte var en slik en som løste allverdens problemer. litt sånn super mann egentlig...

Jepp, filmen heter Convoy, hovedpersonen er spilt av Kris Kristofferson, som mange nok vil kjenne igjen som Whistler fra Blade filmene ;)

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt flere bilder av en lignendes trailer som den de kjører i Convoy.

Måtte laste ned denne filmen og se den nå i de sene nattetimer,

Filmen va helt konge! Samme stil som "smokie and the bandit" Elsker disse klassikerene!! Hvis det er noen som ikke har sett denne ennå burde de gjøre det:D:D

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

us trucks of norway koser seg nok når de ser så mye skryt på sider som dette. og det fortjener de. broren min har den ene peterbilt'n oven for som det står er i fra spyderberg.(er foresten ifra ski nå.) veldig mye styr og stell med disse bilene. synd at norges lengdebestemmelser hindrer snutebilene fra å bli brukt i daglig trafikk. og respekt av k-100 fra løten og k-100 til David r som blir brukt i daglig trafikk. men ska det være, så må det være Peterbilt

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenworth Fra Hamar..

hmm... Er fra Løten den. Hvis den ikke er solgt i det siste.

Ok, korrigert nå, rett skal være rett

 

broren min har den ene peterbilt'n oven for som det står er i fra spyderberg.(er foresten ifra ski nå.)

Har fikset dette også så det er riktig. Takk til dere begge for rett info :respect

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydelig at du ikke har peil. finnes ikke noe kult med denne bilen...

 

Macken til Rubber Duck er knalltøff. Det er ikke et spørsmål om peiling.

Den er kanskje ikke den mest gjennomførte og fine trucken men den er tøff og spesiell. Ser ordentlig hardbarka ut med svart istedenfor chrome.

Kan ikke sammenligne den med hvordan trucksa ser ut nå for tida, med all chrommen, texas bumpere, lys og 8" eksosrør.

 

Denna går visst også i fast trafikk i Rjukan.

biri15.jpg

 

Har spørt om det før en gang, men jeg spør igjen:

Noen som vet hvor den gule Mack R model dumptrucken som gikk i Oslo for ca 10år siden er blitt av?

Husker den fra da jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til og med "over there" er macker lik rubber duck sin kjipebiler. dn er ikke tilnærmet strøken, har ikke halvparten av det gromme ytstyret osv.

 

Og den kenworthen går ikke i fast trafikk. blei lufta med henger en gang iblant før i tiden da de kjørte cola med den. men nå er den så godt som pensjonert.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.... hørte et sted at de brukte den til å trekke tankhenger, men jaja....

 

Du som har litt kjennskap til us gutta:

 

Hvordan ser denna ut nå, er den blitt pussa opp?

kenworthhugebumper.jpg

 

akkurat den bilen har jeg sett lite til etter den var på biritransporten den gangen. så den vet jeg ingenting om. men kan fortelle at den til høyre har blitt en hel del bedre. den har nemelig sjefen min kjøpt.

 

og anngående min kommentar anngående convoy macken, så skal jeg være stor nok til å beklage hvis det ble tatt ille opp.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår